וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ראו לה כלום: המשפט המטופש של ברקו שגרם גם לאופירה להתעלם

שחר קורן

25.2.2018 / 0:16

מיקי זוהר יצא אפילו יותר מביך מהמראיין אייל ברקוביץ', הדיון הפרובוקטיבי בנושא סרטון העירום של עדן בן זקן, והתחום החדש - זכות האישה על גופה - שהגיע הזמן שברקו יכיר. כל מה שהיה השבוע בתכנית של אופירה וברקוביץ'

צילום מסך

1. צרות בגן עדן. מסתבר שאופירה וברקו כבר לא מדברים זה עם זו. ייתכן שאופירה עשתה את הבחירה שלה והלכה עם האייל הלא נכון? לשמחתי, בשונה מהסכסוך המפורסם בין להקת אתניקס ותמיר קליסקי, חוסר התקשורת בין השניים הסתכם בדממה של שבוע בקבוצת הוואצאפ "מה ששלנו שלנו", והסתיים עם תחילת השידור. מקצוענים ללא פשרות.

2. בהמשך לטור הקודם שעסק כולו בפערי הרמות השכליות בין אייל ברקוביץ' וטל גלבוע וגרר לא מעט ביקורות והאשמות בגזענות, חשוב לי לציין שהלקחים נלמדו, המסקנות הוסקו ועותקים של תורת הגזע של דרווין הופקדו בחזרה בספריית האוניברסיטה. מודה ועוזב ירוחם?

3. כן, רק ש... חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד שהגיע לאולפן לצד חברת הכנסת ממרצ תמר זנדברג גרם לתגובה לא רצונית בגוף שלי שנעה בין בושה לזעם. נשים את העובדות על השולחן - אף לא אחד ממשתתפי הפאנל הוא לא איש שיחה מרתק ברמת המאיר שלו ובכל זאת על תפקודו של זוהר בדיון היה כתוב באותיות קידוש לבנה "חתיכת אהבל". בין ההצהרה שפיזר השבוע לפיה חקירות ראש הממשלה מקבילות לרצח יצחק רבין (אני דווקא יכול לחשוב על מספר הקבלות אחרות) והטענה שלו שהשמאלנים לא משחקים "פייר פליי" על המגרש, היה ברור שתואר הכדורגלן שמדבר על דברים שאין לו מושג בהם נלקח לברקו מתחת לרגליים.

אופירה וברקוביץ'. צילום מסך
מה אתם שרים? אופירה וברקו/צילום מסך

4. התכנית השבוע הייתה פוליטית מאי פעם. אפילו הברקו עצמו אמר "כבר 15 תכניות אני מגן על ביבי" ועם מגדל הקלפים הרעוע כל כך שנחשפנו אליו השבוע בין פרשה לפרשה ובתווך - חתימת עד המדינה של שלמה פילבר - הייתה לנו הזדמנות פז להעביר את האולפן למוד "הפטריוטים" בערוץ 20 כשעל תקן אראל סג"ל והיריקות זכינו לקבל את ה"עיתונאי" שמעון ריקלין שהקפיד לתקוף באופן שווה בשווה את כל חברי הפאנל גם כשהם הסכימו איתו רוב הזמן. אלגנטיות של קיפוד עם נימוסים של ג'מוס.

5. במפתיע, הדיון הכי שערורייתי בתכנית עסק בצילומי העירום של עדן בן זקן שרצו בקבוצות הוואצאפ השבוע והפכו לדיון מרתק על גבולות של מוסר, אתיקה עיתונאית ומיזוגניה. סתאם! בדיון הכי מוזר שהתנהל בנושא עד כה הוזמנה לאולפן עיתונאית הספורט שרון פרי שהייתה על תקן "אחת שיודעת" כדי להוכיח שתמונות העירום שלה דווקא עשו לה רק טוב לקריירה. זה משפט אווילי שברקו ניסה לפמפם לצלילי התעלמות מוחלטת של אופירה ופרי עצמה אבל אלה בדיוק הדיונים בהם היה טוב אילו ברקוביץ' היה יוצא עם הכדור שלו לשחק קצת בחצר. בשביל משפטים דוגמת: "בתור גבר אני אומר לך - לא רואים בסרטון הזה יותר מדי", אנחנו לא צריכים להדליק טלוויזיה בערב שישי. לכל אחד מאיתנו יש חבר דוש.

6. בדומה לתורת הטבעונות שניסו להכות בו בשבוע שעבר, גם זכויות פרט כמו הזכות של אישה על גופה מרגיש קצת זר לאייל. שרון פרי עוד ניסתה להסביר שהיא צילמה את עצמה בעירום לבן זוגה ולא מחקה אבל התשובות של אייל עסקו כולם בגודל הפטמה. אם יש לך ילד בן 15 - הגוף שלך כבר לא שלך, ואם הבן זוג שלך הוא גבר בן 40 עם מנטאליות של בן 13 אז בכלל חבל לך על הזמן.

7. גורי אלפי, שהגיע לאופירה וברקו כחלק מסיבוב הפרידה מתכניתו "היום בלילה" שיורדת אחרי שנתיים, הצליח להצחיק את ברקו ואופירה כאחד אך החשש שהם יקבלו את רצועת הלילה היומית במקומו גרם לי לסיים את השבוע בהתקף חרדה.

עוד באותו נושא

"אופירה וברקוביץ'": פערי הרמות השכליות בין המגישים לאורחים קשים לצפייה

לכתבה המלאה
אופירה וברקוביץ'. צילום מסך
אחת שיודעת. שרון פרי/צילום מסך

היכל התהילה

"'ארץ נהדרת' האלה שרפו לנו את החיים", אופירה אסייג (אבל מה ששלהם שלהם, כן?)

"אם אני לא טועה העולם המוזיקלי שלך מסתכם באייל גולן" הדר גולדמן לברקו (כשכריש מריח דם)

"הוא הפספוס הכי גדול של קשת", אייל ברקוביץ' על גורי אלפי (לכל מי שחשב שתואר הפספוס הכי גדול של קשת שייך דווקא לברקו עצמו)

"אתה נראה כמו קפסולה", גורי אלפי על ברקו (יותר אינטנסיבי מריסטרטו, יותר פופולרי מקפה נמס)

"יש פה בעיה עם המיקרופונים? לא? אז למה הוא צועק", רוני רימון על שמעון ריקלין (דברי חכמים בנחת נשמעים? אז הפוך)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully