וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיר "Toy", שכתבו דורון מדלי וסתיו בגר ייצג את ישראל באירוויזיון

25.2.2018 / 17:05

השיר שייצג את ישראל באירוויזיון 2018 שיתקיים בפורטוגל יהיה "Toy" שכתבו והלחינו דורון מדלי וסתיו בגר, ויבוצע על ידי נטע ברזילי. זוהי כבר שנה שלישית שבה נבחר שיר של מדלי לייצג את ישראל, לאחר שכתב את "גולדן בוי" לנדב גדג' ואת "מייד אוף סטארז" לחובי סטאר

אבי כהן

השיר שייצג את ישראל באירוויזיון 2018 שיתקיים בפורטוגל יהיה "Toy" שכתבו והלחינו דורון מדלי וסתיו בגר, ויבוצע על ידי נטע ברזילי. השיר יושר בשפה האנגלית. זוהי כבר שנה שלישית שבה נבחר שיר של דורון מדלי לייצג את ישראל, לאחר שכתב את "גולדן בוי" לנדב גדג' ואת "מייד אוף סטארז" לחובי סטאר. בגר כתב והלחין בין השאר את "הכל"של אביאור מלסה ואת "שני משוגעים" של עומר אדם. מעל 130 שירים הגיעו לוועדה, בהם שירים של מארינה מקסימיליאן ומיקיאגי. בוועדה חברים טמירה ירדני, יואב צפיר, יובל גנור, אביעד רוזנבוים ורועי דלמדיגו. השנה האירוויזיון ישודר בכאן 11, כאן 88 ובדיגיטל.

ברזילי זכתה בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" לאחר שגברה על הפיינליסטים יהונתן מרגי, ריקי בן ארי וחן אהרוני. ברזילי סיפרה בעבר על חוויות קשות שעברה בילדותה, ולאחר זכייתה נשאלה על ידי וואלה! תרבות האם היא מרגישה סגירת מעגל עם מי שהתייחס אליה רע בצעירותה. "אני סגרתי מעגל ממש ממש מזמן", אומרה. "התהליך שגורם לי להיות כזו עם כזה ביטחון אומר שסגרתי את המעגלים שהייתי צריכה לסגור לפני המון זמן. אני מרגישה שאני מודה לכל מה שעברתי כי זה בנה אותי".

נטע ברזילי הכוכב הבא. רונן אקרמן,
נטע ברזילי/רונן אקרמן
נטע ברזילי הכוכב הבא. צילום מסך
נטע ברזילי/צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נטע ברזילי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אימרי זיו, אירוויזיון 2017. GettyImages
אימרי זיו באירוויזיון 2017/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully