וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל העולם מחכה: צפו בטריילר השני של "הנוקמים: מלחמת האינסוף"

16.3.2018 / 15:10

אולפני מארוול חשפו הצצה ארוכה שנייה לקראת סרט הגיבורים הענק, בו צפויים גיבורי העל להתנגש ישירות בכוח ההרס של תאנוס. הסרט צפוי לכלול קרוב ל-100 דמויות שונות מעולם הקומיקס שנבנה בעשור האחרון

יח"צ - חד פעמי

אחרי ההצלחה האדירה של "הפנתר השחור" בתחילת השנה, נשואות כעת העיניים של חובבי הקומיקס כולם לסרט הגדול בתולדות היקום המורחב של מארוול. עשר שנים אחרי ש"איירון מן" פתח את עלילות גיבורי העל, צפויים "הנוקמים: מלחמת האינסוף" וסרט הנוקמים שיגיע שנה לאחר מכן, להוות נקודת ציון קריטית בהתפתחות של גיבורי העל.

הרבה שמועות סובבות את המפגש של איירון מן, קפטן אמריקה, ספיידרמן, הענק הירוק, שומרי הגלקסיה, האלמנה השחורה, הפנתר השחור ושאר חבריהם עם תאנוס - הנבל הגדול ורב העוצמה שליווה עד כה את ההתרחשויות מאחורי הקלעים. בשני הסרטים הקרובים צפוי תאנוס לעמוד במלוא כוחו מול הנוקמים, כשלרשותו כפפת האינסוף שמעניקה לו כוח הרס שכמוהו טרם ראה העולם. מהמפגש הזה עשויים לא מעט גיבורים אהובים שלא

הטריילר הראשון לסרט המדובר שוחרר בנובמבר האחרון, כאשר גם בסופרבול האחרון שחררו אולפני מארוול טיזר לקראת המתרחש. הטריילר החדש שמתפרסם היום (שישי) עשוי להיות האחרון באורך מלא עד צאת הסרט.

כמות הכוכבים בסרט הנוכחי אינסופית, ומספר הדמויות הכולל (גם לתאנוס יש סביבו חבורת נבלים משלו) עשוי להתקרב ל-100. ובכל זאת נציין את רוברט דאוני ג'וניור, סקרלט ג'והנסון, כריס המסוורת, ג'וש ברולין (שיגלם את תאנוס), צ'דוויק בוסמן, כריס פראט ועוד רבים.

"הנוקמים: מלחמת האינסוף" יגיע לאקרנים ב-26 באפריל.

צפו בפוסטר המונפש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully