וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "סקס והעיר הגדולה" סינתיה ניקסון תרוץ למשרת מושלת מדינת ניו יורק

19.3.2018 / 21:14

סינתיה ניקסון, שגילמה את מירנדה הובס בסדרה "סקס והעיר הגדולה" ובשני סרטי ההמשך, הודיעה היום (שני) בטוויטר על מועמדותה למשרת מושל ניו יורק

צילום: רויטרס

"אני אוהבת את ניו יורק, והיום אני מודיעה על מועמדותי למשרת המושלת", כך כתבה היום (שני) בטוויטר השחקנית בת ה-51 סינתיה ניקסון. כוכבת "סקס והעיר הגדולה", שגילמה לאורך שש עונות הסדרה ושני הסרטים שהופקו לאחר מכן את מירנדה הובס, תתמודד בפריימריז של המפלגה הדמוקרטית מול המושל הנוכחי, אנדרו קואומו. זהו אישוש לשמועות שסבבו את הנושא זה זמן מה, וניקסון עצמה אמרה מספר פעמים בעבר שהיא בוחנת את האפשרות להתמודד, הגם שמעולם לא נשאה בתפקיד פוליטי רשמי.

ניקסון, לסבית מוצהרת, נשואה מאז 2012 לפעילת זכויות הלהט"ב כריסטין מרינוני, שעד לאחרונה עבדה עבור ראש עיריית ניו יורק ביל דה בלאזיו. ניקסון עצמה היא תומכת קולנית בחינוך איכותי בניו יורק, ובסרטון קמפיין שלה היא אומרת, "אני בוגרת גאה של החינוך הציבורי, והורה גאה אף יותר של החינוך הציבורי. ניתנו לי הזדמנויות שאני לא רואה שרוב ילדי ניו יורק זוכים להם כיום. המנהיגים שלנו מאכזבים אותנו".

נכון לעכשיו נכונה לה עבודה רבה: עוד לפני שהכריזה על מועמדותה נערך סקר שמצא כי אחוזי ההצבעה עבור קואומו עומדים על 66 אחוזים, לעומת 19 אחוזים בלבד לניקסון. אם בכל זאת תנצח, היא תהיה האישה הראשונה בתפקיד מושל מדינת ניו יורק.

סינתיה ניקסון. GettyImages
נכנסת לפוליטיקה. סינתיה ניקסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully