וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונית אלקבץ ואיתי פרל: 5 דברים שאסור לפספס השבוע

22.3.2018 / 0:00

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד - ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

קרדיט ודאו: כתב: שגיא בן נון, צילום: עידו שחם, עריכה: נטלי זבר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"סאלח, פה זה ארץ ישראל" - פרק אחרון

מעטות הסדרות הדוקומנטריות שמצליחות לטלטל מדינה שלמה. אחת כזו היא "סאלח, פה זה ארץ ישראל" הנפלאה של דוד דרעי (שגם ביים), רותי יובל ודורון גלעזר. הפרק הרביעי והאחרון שישודר הערב ברשת 13 מגלה מה עמד מאחורי ההחלטה להוביל את בני הדור השני לעליית יהודי צפון אפריקה לחינוך מקצועי בעיירות הפיתוח. הפרוטוקולים יחשפו את האמת שמאחורי ההחלטות שמייצגות את המשך האפליה השיטתית. הפרק יעסוק גם בבניית ההנהגה המקומית בעיירות הפיתוח ובמהפך הפוליטי ב-1977. אחרי הפרק יהיה גם משדר מיוחד ומסכם לסדרה. אל תחמיצו.

מתי? הערב ב-21:00

איפה? רשת 13

למה? כי הפצע עדיין פתוח

סאלח פה זה ארץ ישראל. יח"צ,
סאלח פה זה ארץ ישראל/יח"צ
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קונצרט בחשיכה

אם תשאלו נגן בתזמורת מה הסיוט הכי גדול שיכול לקרות לו באמצע קונצרט, הוא ודאי יענה שהוא מפחד מהרגע שהתווים יפלו לו באמצע. נגני התזמורת הקאמרית הישראלית אמיצים מספיק כדי לקחת את הסיכון, ובשבת הקרובה הם צפויים לנגן את מיטב היצירות הקלאסיות בעלטה מוחלטת, ללא תווים, ובלי מנצח, ולקהל זו הזדמנות נדירה להתנתק מהגירויים הבלתי נמנעים של חיי היומיום ולהתמסר באמצעות החשיכה למוסיקה.

מתי? 24 במרץ 20:30

איפה? מרכז "נא לגעת" ביפו

למה? המוזיקה נפלאה - והמטרה טובה

התזמורת הקאמרית הישראלית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כל מה שעובד"

קבוצת תיאטרון "קליפה" הוקמה לפני 23 שנה והיא אחת מפורצות הדרך בתחום התיאטרון החזותי והפרפורמנס בארץ ובעולם. הערב יתקיים אירוע הפתיחה החגיגי של "קליפה 37", גלריית מופעים חדשה של התיאטרון בחלל של בית כנסת בכרם התימנים בתל אביב. 20 פרפורמרים (שחקנים, זמרים ורקדנים), ילדים כמבוגרים, ישתתפו במופע הפתיחה "כל מה שעובד". את האירוע ינחו עידית הרמן ואריאל ברונז והובטח לנו שיהיה מעניין מאד.

מתי? הערב ב-19:30

איפה? הרב קוק 37, תל אביב

למה? יהיה אמנותי ומהפכני

תיאטרון קליפה

קליפה כל מה שעובד. עודד ברנח,
"כל מה שעובד"/עודד ברנח
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איתי פרל משיק אלבום חדש

בשנים האחרונות מתגורר המוזיקאי איתי פרל בבאר שבע. שם הוא יוצר, ושם הוא גם עבד על אלבומו החדש שאותו הוא מוציא בימים אלו ממש (ייתכן שהבריזה הדרומית אף סייעה לו להעניק לאלבום את השם 'מלון ערבה'). מלבד יצירתו הפרטית, פרל מלחין, כותב ומפיק מוזיקלית גם לאמנים אחרים כמו גידי גוב, דנה ברגר ואריק סיני, ומלווה את יוני רכטר בהופעותיו. ביום שלישי הוא ישיק את אלבומו במופע מיוחד שבו יארח את יוני רכטר, וזו כבר הופעה שאסור לנו לפספס.

מתי? 27 במרץ

איפה? היכל התרבות, אולם צוקר

למה? כי מתברר שאיתי דווקא כן מתעסק ברגשות

איתי פרל - כסף גדול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אירועים לציון שנתיים למותה של רונית אלקבץ

שנתיים לאחר שרונית אלקבץ הלכה מאיתנו, ומורשתה ממשיכה להיות רלוונטית ומשפיעה. נוסף לכך שמוזיאון העיצוב חולון עדיין מציג את התערוכה עטורת השבחים "ז'ה טם, רונית אלקבץ", הוא גם יציין שנתיים לפטירתה בשלל אירועים מיוחדים. אתמול (רביעי) כבר התקיים טקס הענקת מלגות לזכרה, בשישי 23.3 ב-12:00 יתקיים פאנל מיוחד בנושא "לבוש/אופנה בעיצוב הזהות הנשית" בהשתתפות דורין אטיאס והבמאית מייסלון חמוד ("לא פה לא שם") וכן יערה קידר, שלאחר מכן גם תרצה כיצד מארי אנטואנט, מדונה ואחרות עשו מהפכות היסטוריות בעזרת לבוש. בעלי ההון יוכלו גם ליהנות משני סיורי VIP בתשלום של שבעים שקל, ולעומת זאת, מי שירצה לסייר בתערוכה כאחד האדם יוכל לעשות כן בחינם לאורך חול המועד, והנה עוד סיבה מצוינת לסור למוזיאון.

מתי? בשבועות הקרובים

איפה? מוזיאון העיצוב בחולון

למה? כי שנתיים לאחר מותה, רוחה של רונית אלקבץ איתנו יותר מתמיד

טקס אשכבה רונית אלקבץ. מגד גוזני
שנתיים למותה. רונית אלקבץ/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully