וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרים שמיר על הקאבר של שרית חדד לכוורת: "גועל, דאעש עם שיר"

23.3.2018 / 15:59

המוזיקאי אפרים שמיר, לשעבר חבר להקת כוורת, ממש לא אהב את הגרסה המחודשת של שרית חדד לשיר "נתתי לה חיי" של הלהקה. "היא הרסה את השיר. אולי המצב של קלפטר הידרדר אחרי ששמע את השיר", אמר לוואלה! תרבות

יח"צ - חד פעמי

הזמרת שרית חדד הקליטה גרסת כיסוי מסתלסלת ללהיט הענק של להקת כוורת "נתתי לה חיי" אלא שהמוזיקאי וחבר הלהקה לשעבר, אפרים שמיר, ממש לא אהב את הגרסה החדשה. הוא שיתף את השיר בעמוד הפייסבוק שלו וכתב בכותרת: "איזה גועל, דאעש עם שיר".

בשיחה עם וואלה! תרבות נשאל שמיר אם לא הגזים קצת בניסוח. "כשיהרסו את השירים שלך תגיב איך שאתה רוצה", ענה.

מה לא אהבת בגרסת הכיסוי שלה?

"הכל".

הצהרת בעבר שאתה "לא סובל מזרחית". האם יכולה בכלל להיות גרסת כיסוי ים תיכונית לכוורת שתאהב?

"אתייחס לגופו של עניין כשאשמע".

יהיה מי שיראה בהתבטאויות לך שוב כבעלות גוון גזעני.

"נו, אז?"

שבת שלום, רק בריאות לכולנו, ולקלפטר במיוחד.

"אמן. אולי מצבו הידרדר אחרי ששמע את הזוועה".

יוצר השיר, המוזיקאי דני סנדרסון, דווקא פרגן לביצוע של שרית חדד. הוא כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "ביצוע מדליק של שרית חדד ל"נתתי לה חיי". כבוד!".

שרית חדד. צילום מסך, צילום מסך
שרית חדד/צילום מסך, צילום מסך

זו לא הפעם הראשונה שבה משחרר אפרים שמיר התבטאויות בעלות ניחוח גזעני. לפני כשלוש שנים וחצי ניטש ויכוח חריף בפייסבוק בין שמיר לבין המוזיקאי מיכה שטרית. הוויכוח ניצת לאחר ששמיר כתב פוסט בפייסבוק ובו כתב, בין השאר, כי "הערבים היהודים הם ערבים כמו החמאס, חיות פרא נבערים אבל מאוד רוצים את אחדות העם או במילים אחרות: שכולם יהפכו לבהמות כמוהם".

"אפרים", כתב לו מיכה שטרית בפייסבוק בתגובה לדברים, "אלה שהביאו את האלימות והבריונות לארץ ישראל, ועדיין מנהלים ומתפעלים את האלימות, הם כל כולם גזענים כמוך, אירופים מדומיינים ורעי רוח". שמיר לא נשאר חייב וכתב לשטרית: "מיכה עזוב אותי מההיסטוריה, אתה בדיוק כמוני מתנער מהערסים ולא סובל אותם כמוני והם לא אוהבים אותך בדיוק כמו שהם לא אוהבים אותי כי בעיניהם אתה משתכנז שמתחנף לאשכנזים, כשאתה מכנה אותי גזען, תיקח בחשבון שאתה גזען לא פחות ממני. אני להבדיל ממך אומר עליי את האמת, תחשוב על זה".

בהזדמנות אחרת התנצח אפרים שמיר עם מנהל האמנים אסף אטדגי. בין יתר הדברים כתב שמיר כי הוא לא שונא מזרחים אלא רק מוזיקה מזרחית "כי היא זבל ואני שונא נבערות וטמטום, אין למזרחים מונופול על זה".

מנהלה של שרת חדד, אבי גואטה, סרב להגיב.

עוד באותו נושא

מיכה שטרית לאפרים שמיר: אתה גזען, שמיר: אתה גזען לא פחות

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפרים שמיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully