וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר דודאי הוא הזוכה בגמר "גוט טאלנט ישראל"

24.3.2018 / 23:29

מי שזכה בעונה הראשונה של "גוט טאלנט ישראל", על פי הצבעות הקהל, הוא תומר דודאי אשר זכה הערב בהפקת מופע בימתי גדול בהפקה ארומה מיוזיק

תומר דודאי הוא הזוכה בגמר "גוט טאלנט ישראל". דודאי, שזכה ברוב קולות הקהל, זכה בהפקת מופע בימתי גדול בהפקת ארומה מיוזיק. דודאי, 37, נשוי עם שלושה ילדים מראשון לציון, הוא קוסם המתמחה בתחום האילוזיות. הוא החל את דרכו בעולם הקסמים בגיל צעיר. אשתו הייתה האסיסטנטית שלו והוא אף הציע לה נישואים על הבמה.

באודישן הראשון תומר הפתיע את השופטים במופע האילוזיות שלו ועבר לשלב הבא פה אחד. בחצי הגמר תומר המשיך להפתיע את השופטים בנאמבר בימתי מושקע באווירת "הסנדק". בגמר תומר הכין הפתעה לשופטים ועלה לבמה עם בנו הבכור.

עם זכייתו אמר דודאי: "20 שנה חיכיתי לרגע שתהיה לי את הבמה להגשים את כל הפנטזיות. והתוכנית נתנה לי את האפשרות הזאת. אני שמח ומודה על ההזדמנות להשתתף בתוכנית כישרונות שנותנת את הבמה גם לכישרונות מהסוג שלי".

תומר דודאי גוט טאלנט. מיכה לובטון,
רגע הזכייה של דודאי/מיכה לובטון

אחד מארבעת שופטי התכנית, המפיק המוזיקלי ג'ורדי, סיפר ביום חמישי בריאיון לוואלה! תרבות ממה הוא הכי נהנה בתפקיד: "נהניתי מהחברים שלי לשולחן השיפוט. הם אנשים מצחיקים, מבריקים וכיפיים. התחברתי לכולם והיה פשוט עצוב כשנגמרו הצילומים. לשבת לצלם 16 שעות ביום זה אחד הדברים הקשים והמתישים שעשיתי. אם לא השופטים שלידי הייתי מאבד את השפיות אבל הם עשו כיף מכל דבר".

מי מהמתמודדים נכנס לך ללב?

"אי אפשר להישאר אדיש לאילנה יהב. כשהגעתי לתוכנית אמרתי שאני לא אתן לרגש להשפיע עלי אבל צריך שיהיה לב מאבן כדי שהאישה הזו לא תיכנס לך ללב. הסיפור שלה פירק אותי והקטע שהיא עשתה היה פשוט קורע לב, בעיקר כשמבינים את הסיפור שעומד מאחוריו".

גוט טאלנט ישראל. אוהד רומנו,
נגמרה העונה/אוהד רומנו
  • עוד באותו נושא:
  • גוט טאלנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully