וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחנו עצמכם: זוכרים את כל הסקנדלים שהיו פה ב-70 שנה?

18.4.2018 / 17:01

מדודו טופז ועד צופית גרנט, מהופעת הביטלס שלא התקיימה ועד ההשתוללות בשידור "ערב חדש": חגיגות ה-70 הן הזדמנות מצוינת להסתכל אחורה בגאווה מהולה במבוכה על כמה רגעים מפדחים במיוחד. אז עד כמה אתם שולטים בשערוריות והפדיחות של עולם התרבות בישראל? הנה חידון מיוחד

צילום מסך

מסכי הטלוויזיה והקולנוע, עולמות הספרות התיאטרון, ותחומי המוזיקה והזמר - כולם מקורות לגאווה לאומית שהיו גם אחראים במרוצת השנים ללא מעט שערוריות, פדיחות, סכסוכים וסקנדלים שכבשו לא פעם את הכותרות הראשיות בעיתונים, השתלטו על סדר היום והרעידו את מדינת ישראל.

לא פעם הם קבעו לאחר מכן סטנדרטים מקומיים חדשים בכל מה שנוגע לחופש ביטוי, אבל גם לגבולות הטעם טוב. חגיגות ה-70 הן הזדמנות מצוינת להסתכל אחורה בגאווה מהולה במבוכה על כמה מהרגעים שבלעדיהם התרבות הישראלית לא הייתה מגיעה לאיפה שהיא היום - לטוב, לרע ולמכוער.

מהופעת הביטלס שמעולם לא התקיימה, דרך "מלכת אמבטיה" ועד היום שבו בוטל פרס ספיר. מתרמית "השרוף" הבלתי נשכחת, דרך השתן שלגמה בהנאה צופית גרנט ועד לדודו טופז נושך את נטליה אוריירו. לרגל יום העצמאות, וואלה! תרבות חוזר אל כמה משערוריות הכחול-לבן הבלתי נשכחות שסיפקו לנו עולמות התרבות הישראלית, ונותן לכם אפשרות לבחון את עצמכם: איפה הייתם, ועד כמה אתם מכירים אותן? צחצחו את התאים האפורים, ובואו נבדוק:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully