וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שבוע אשפוז באוסטריה: צביקה פיק נחת בישראל

יניב דורנבוש, וינה

26.4.2018 / 12:55

לאחר אשפוז בן יותר משבוע בבית חולים בווינה שבאוסטריה, המוזיקאי צביקה פיק הגיע בטיסה רפואית של אל-על לישראל. לאחר נחיתתו הועבר להמשך טיפול בבית החולים איכילוב בתל אביב

עריכת וידאו:ניר חן

לאחר שהיה מאושפז בבית חולים בווינה במשך יותר משבוע, המוזיקאי צביקה פיק הגיע בטיסה רפואית של אל-על לישראל. פיק המריא לישראל מנמל התעופה בווינה. לאחר נחיתתו בשעה 15:20 בשדה התעופה בן גוריון, הוא הועבר להמשך טיפול בבית החולים איכילוב בתל אביב.

ביום רביעי שעבר חש המוזיקאי צביקה פיק ברע בטיסת אל-על מלונדון לישראל. לאחר שרופא על המטוס החליט להתייעץ עם הרופא של אל-על, הוחלט להנחית את המטוס בעיר וינה שבאוסטריה והזמר אושפז בבית החולים בעיר. הופעות יום העצמאות שאמורות היו להתקיים יחד עם מאיה בוסקילה, התקיימו בלעדיו ומי שמילא את מקומו היה ניקי גולדשטיין.

בימים האחרונים נפוצו שמועות אודות מצבו הבריאותי. עם זאת, איש יחסי הציבור של פיק הזים את השמועות והבהיר כי מצבו של הזמר הולך ומשתפר והוא צפוי לשוב לישראל בעקבות כך.

צביקה פיק. עיבוד תמונה
צביקה פיק ובית החולים שבו אושפז בשבוע האחרון בווינה/עיבוד תמונה

צביקה פיק הוא אחד מגדולי היוצרים בישראל, שפרץ בשנות ה-70 כאשר לוהק לתפקיד הראשי במחזמר "שיער" וחרג מהתדמיות המוכרות בישראל בשל התנהגותו הסגנונית והגישה שלו לפופ. לאחר מכן המשיך פיק עם שורה של להיטים כמו "מעלה מעלה", "הרקדן האוטומטי", "אהבה בסוף הקיץ", "מרי לו" ורבים אחרים. כמו כן הלחין עבור אחרים כמה מהלהיטים הגדולים ביותר במוזיקה הישראלית, בכללם "שיר הפרחה", "לגור איתו", "דם חם" ורבים אחרים. אחרי שבשנות ה-80 לא זכה להצלחה, חזר פיק בעשור שאחרי כן עם שורת הצלחות חדשה, בכללן שיתוף פעולה לא שגרתי עם להקת נושאי המגבעת, וכן להיטים רבים שכתב לאחרים, בהם "אני לא יכולה בלעדיך" לדנה אינטרנשיונל, וכמובן "דיווה" שעמו זכתה באירוויזיון.

  • עוד באותו נושא:
  • צביקה פיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully