וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופטי ישראל נתנו 0 נקודות למתחרה קפריסין: "ביצעו סיכול ממוקד"

12.5.2018 / 23:07

לוואלה! תרבות נודע כי בוועדת השיפוט הישראלית התבצע "סיכוול ממוקד" לשיר הקפריסאי על רקע היותו המתחרה הבולט מול השיר הישראלי ובשל כך הוא לא קיבל מהשופטים ולו נקודה אחת: "אוחובסקי אמר: 'תגידו שלא אהבנו אותו'"

AP

פרסום ראשון: בוועדת השיפוט הישראלית באירוויזיון 2018 התבצע "סיכול ממוקד" לשיר הקפריסאי, על רקע היותו המתחרה הבולט מול השיר הישראלי - כך גילה לוואלה! תרבות מקורב לוועדת השיפוט הישראלית. לוואלה! תרבות נודע כי בשל כך השופטים של ישראל באירוויזיון לא נתנו אפילו נקודה אחת לקפריסין. כזכור, דירוג השופטים מהווה 50 אחוז מכלל ההצבעות והם מחויבים לשפוט לפי אמות מידה אמנותיות וללא כל שיקולים זרים. בצוות השופטים חברים אליקו, גל אוחובסקי, דפנה לוסטיג, יעקב למאי וחגי אוזן שהחליף את איה כורם שחלתה ולכן לא השתתפה בהצבעה.

המקורב לוועדה אמר לוואלה! תרבות: "שני שופטים בלבד - יעקב למאי וחגי אוזן - לא השתתפו בסיכול הממוקד של קפריסין. קפריסין לא קיבלה מהשופטים אפילו נקודה, כי השקלול הוא של כל השופטים ביחד. חבר בוועדת השיפוט התבאס על אוזן ועל למאי שהם נתנו נקודות לקפריסין. למאי אמר בוועדה: זה לא יישמע הגיוני שישראל לא תיתן אפילו נקודה אחת לקפריסין, שהוא שיר מאוד חזק, יגידו שאנחנו לא מבינים במוזיקה, איך דבר כזה לא מקבל אפילו נקודה? אז אמרו לו בוועדה: אל תדאגו, גם שם בקפריסין חבר השופטים שלהם לא יביא לנו אפילו נקודה. הם יודעים שזה פייט, הם יודעים שזה פוליטי. השופט גל אוחובסקי הגיע כמו טיל מונחה לסיכול ממוקד של קפריסין. השופטים ראו את החזרה הגנרלית, הקהל עף על השיר ובוועדת השיפוט שמו לב שזה ווינר. הייתה בוועדה שתיקה לאחר מכן. נאמר בוועדה: מה עושים? איך מתעלמים מפצצה כזאת? ואוחובסקי אמר: 'אנחנו לא אוהבים את השיר הזה'. קפריסין לא קיבלה אפילו נקודה".

נטע ברזילי אירוויזיון 2018. AP
נטע ואלני הקפריסאית/AP

אחד השופטים, אליקו, התארח ביום ראשון בתכנית "העולם הבוקר" ברשת 13. הוא נשאל על ידי אברי גלעד האם יצביע אסטרטגית. תחילה השיב: "אני הולך להצביע אני חושב דווקא מהמקום שאני עושה רדיו, שזה מהמקום של מה שאני אוהב". בהמשך, גלעד שאל: "ואם מישהו חזק, והוא מאיים עליה, אתה לא תחסוך ממנו...", ואליקו השיב: "קודם כל מי שמכיר אותי יודע שאני בדרך כלל עושה את מה שהלב שלי מרגיש. ויחד עם זאת אנחנו נצטרך לתת תמיכה ועזרה כי אנחנו רוצים את האירוויזיון שנה הבאה פה, אתה יודע, בכל זאת, יש לנו סיכוי גדול".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
seperator

תגובות

גל אוחובסקי מסר: "אין תגובה".

מכאן נמסר: "הוועד המקצועית, והיא בלבד, דנה בקריטריונים מקצועיים בבחירת הניקוד לשירים. בהצלחה לישראל ולנטע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully