וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחצרוני ועד טראמפ: מצעד הטרולים הגדולים

17.5.2018 / 20:30

הם פוליטיקאים, מוזיקאים, עיתונאים ואנשי רוח, ולכולם יש יד קלה על המקלדת, חיבה לתשומת לב ולהקנטות ויכולת לדעת איזה פרובוקציות יעוררו את התגובות הכי פבלוביות. קבלו את כוכבי הרוק החדשים של ימינו: הטרולים הגדולים

עריכה: עמרי וייס

אין לזה שום קשר לביכורים, גבינות או שאר מאפיינים של שבועות, אבל סוף השבוע שלפנינו, שיהיה ארוך ובתקווה גם נטול שערוריות וזוטות, הוא הזדמנות טובה לעצור ולהרהר בגיבורי התרבות החדשים והגדולים של ימינו: הטרולים, כמובן. אותם אנשים שניזונים מפרובוקציות ומזינים בעצמם את הצורך המודרני בתוכן מהיר, תפל ומתחלף.

כיוון שהטרולים הם כוכבי הרוק הגדולים של ימינו, זו כמובן פוזיציה נחשקת שרבים שואפים למלא אותה. לכן, קשה היה לצמצם את המצעד שלפניכם, מה עוד שהוא מתמקד בישראל אבל כולל גם שני אמני הטרלה בינלאומיים. הסתפקנו בכמה מן הבולטים שביניהם, ומעניין לציין כי כולם גברים, בדרך כלל לבנים, מה שאולי מעיד משהו.

לפני שמתחילים, יש לציין כי הניסוחים עלולים להישמע מעט חריפים, אך למעשה הם מעודנים למדי, לפחות יחסית לטרולים שנידונים כאן. גם מפאת כבוד כלפיהם, וגם כדי לא לדרוך להם יותר מדי על הזנב: באופן אירוני לנוכח היותם אנשים שמבקרים את כל מה שזז, חלק מהם ידועים בחוסר סבלנותם לביקורת עליהם, ואין לנו רצון לרדת לרמתם ולהיגרר לחילופי ציוצים בטוויטר, איומים בתביעות דיבה ועוד שעשועים שמטרילים אוהבים.

עוד בנושא:

מי אתה אמיר חצרוני? הפרופיל המלא.

אפרים שמיר נגד שרית חדד.

מועצת העיתונות נגד רוגל אלפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully