וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפיק הארווי וינשטיין צפוי להסגיר את עצמו למשטרה

24.5.2018 / 23:38

לאחר שמעל ל-100 נשים העידו כי נאנסו, הותקפו או הוטרדו מינית על ידי המפיק ולאחר חקירה שנמשכה מספר חודשים, צפוי וינשטיין מחר להסגיר את עצמו למשטרת מנהטן. בנוסף לניו יורק, חקירה נגדו מתקיימת גם בלוס אנג'לס ובלונדון

הארווי ויינשטיין. GettyImages
הארווי וינשטיין/GettyImages

המפיק והבמאי הארווי וינשטיין צפוי להסגיר את עצמו למשטרת מנהטן מחר (שישי) בבוקר, כך פורסם בתקשורת הזרה. הוא ייעצר לאחר חקירה שנמשכה חודשים, במהלכם עשרות נשים התלוננו כי נאנסו, הותקפו או הוטרדו מינית על ידו. בנוסף לניו יורק, חקירה נגדו מתקיימת גם בלוס אנג'לס ובלונדון. בתקשורת דווח כי וינשטיין צפוי לעמוד לדין.

עד כה העידו מעל ל-100 נשים כי נאנסו, הותקפו והוטרדו מינית על ידי וינשטיין, ובהם אנג'לינה ג'ולי, גווינת פאלטרו ואשלי ג'אד. אחת האחרונות שהעידו היא השחקנית אסיה ארג'נטו, שאמרה החודש בעת נאומה בפסטיבל קאן כי בשנת 1997 נאנסה על ידי וינשטיין בפסטיבל. על פי הטענות, המפיק נהג להזמין שחקניות לחדרו או משרדו כביכול כדי לדבר על הקריירה שלהן, ואז דרש מהן מסג' או יחסי מין, הטריד, תקף או אנס. בעקבות העדויות הראשונות שפורסמו ב"ניו יורק טיימס" וב"ניו יורקר" פרץ קמפיין MeToo. בעקבות הפרשה נפרדה ממנו אשתו, ובוטלה חברותו של וינשטיין באקדמיה האמריקאית לקולנוע ובאקדמיה הבריטית לאמנויות הקולנוע והטלויזיה.

בעבר וינשטיין הכחיש את המעשים שיוחסו לו. עורך דינו לא הגיב לפרסומים בתקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully