וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לפני כניסתה של אביבית: ההחמצה הגדולה בבית האח הגדול

בן בירון

17.6.2018 / 6:41

אביבית בר זהר הולכת לסגור מעגל, הרומן ההזוי של מגי וישראל ממשיך לשעמם אותנו, ומריה ורועי מצליחים לגרום לגבות להתרומם. וגם: ההחלטה להדיח את אורלי היא עוול שכולנו נשלם עליו מחיר כבד מאוד. בלוג "האח הגדול", הפעם עם דיירים חדשים

צילום מסך

זהו, אביבית בר זוהר נכנסה לבית "האח הגדול". מדובר בדבר שהיה חייב לקרות במוקדם או במאוחר ונחמד להיות אחריו. לא אגזים אם אומר שמדובר במקבילת הריאליטי להטלת הפצצה הגרעינית על הירושימה ונגסאקי - אם זה לא יציל את העונה הזאת שום דבר כבר לא יעבוד. קשה לזכור את אותה בר זוהר שהייתה דיירת בעונה הרביעית. מדובר באישה שהפכה את עצמה במו ידיה (טוב, פחות ידיה) לאימפריית טראש ישראלית שלא ראינו מאז אניטה פללי והפוחלץ ודנוטה מסרטי המתיחות של יהודה ברקן. רשימה מכובדת ללא ספק.

בתעודת הזהות שלה היא טענה כי הכניסה שלה לבית היא בבחינת סגירת מעגל וכי היא באה להפריד קצת בין הזוגות בבית. דיבורים לחוד ומעשים לחוד - אין ספק שהיא הולכת להיות בעיקר גורם מאחד בבית, דיירת שהבנים לא יוכלו להוריד ממנה את העיניים וגם הבנות. הנפגעים הראשונים מהחזרה שלה לבית האח הם העוקבים אחרי הסטוריז המושלמים שלה בהם היא מגיבה בדרכה לענייני היומיום ומוכיחה בקיאות מרשימה בפוליטיקה ובקיאות מרשימה פחות בשפות.

האח הגדול. צילום מסך
הנה היא שוב. אביבית נכנסת לבית האח/צילום מסך

בזמן ההמתנה לכניסת הדיירים הבאים זכינו לראות עוד קצת ממה שקרה בבית בשבוע האחרון והקצת הזה לגמרי מספיק. אלוהים שבשמיים - איך הצלחת למצוא כזאת קבוצה משעממת של אנשים? אם יקרה מגה אסון אקולוגי והבית בנווה אין הוא כל מה שיישאר לנו, הדור הבא של בני האנוש צפוי להיוולד ללא אונה. מה בכל זאת היה שם? מירב וסימה ממשיכות להיות צמד הרשע והפשע של הבית, מעין גרסה פחות מתוחכמת של "שמשון ויובב". אם נמשיך באותה האנלוגיה אז לירז היא בלה הברווזונת שאחראית על קול המוסר של הבית ובכל פעם בה היא נוזפת במי ששובר את חוקי הפוליטקלי קורקט. לתפקיד פינוקיו היה אפשר אולי ללהק את אליאב אבל הוא מעניין פחות מבובת העץ של ג'פטו (וגם פחות אמין). הסצנה בה הוא הולך לישון עם חולצה שאורלי השאירה אחריה גרמה לי להתגרד ולא בגלל סקביאס.

זה כבר ברור שמגי וישראל הם ה-זוג של העונה וזה - שוב - מעיד יותר על רמת העניין הנמוכה בבית ופחות על זה שיש אולי משהו ללמוד מהם על זוגיות (או בכלל). גם השבוע שני הצעירים המאוד נאים האלה ניהלו מערכת יחסים על ניוטרל והצליח לריב, להתפייס, לריב שוב ואז שוב להשלים וכל זה מבלי לדבר אפילו על דבר אמיתי אחד. כמה זמן יחזיק הקשר? זה תלוי בעיקר בזמן בו ייקח לישראל לפתח חילוף חומרים של גבר ממוצע ולקוביות שלגופו להיעלם. אז סביר להניח שמגי תתפכח ותמשיך הלאה. בינתיים בני הנוער יכולים להמשיך לקבל טיפים על זוגיות מהצמד שהביא לכם את המשפט המרגש: "אני חושב/ת שיש לי רגשות אבל אני מפחד/ת שאנחנו מתקדמים מהר מדי". משפט שנאמר בלופ שהיה גורם גם למארחים מנוסים ב"ווסטוורלד" לשים קץ לחייהם.

עוד באותו נושא

האח הגדול: הסיבה האמיתית לקיום הרומן בין מגי לישראל

לכתבה המלאה
האח הגדול. צילום מסך
פחות דוש? עומרי בר נתן/צילום מסך

צודק מי שטען כי הזוגיות בין מריה ורועי היא פייק. הרי אין סיכוי שדוגמנית אינסטגרם ובחור שמקיים ערבי פואטרי סלאם יכולים למצוא משהו במשותף. השבוע נפרדנו מהקשר היפה הזה מסיבות של חוסר עניין לציבור שמעבר לדיירי הבית. מריה ניסתה להסביר לרועי שלמרות שהיא נמשכת אליו פיזית מחוץ לבית מחכה לה חבר עם מקצוע אמיתי, כזה שלא חושב שלחרוז מילים על גדר ההפרדה זאת עבודה. למרות זאת, האמן המיוסר שמולה המשיך להתעקש. עתידות: כששניהם יצאו מהבית רועי הולך להוריד לה עוקב.

האירוע הכי עצוב של העונה עד היום הוא כמובן ההדחה של אורלי "חביאום". כבר הסברתי כאן למה אורלי על בגדיה המנומרים, שיבושי הלשון החינניים (שקוזי) ופרצי הבכי ההיסטריים (הפגישה עם בנה מאור אחרי שבועיים בבית), היא מהדיירות המשובחות שהיו לנו. אך נדמה שמאז כניסתו של האח הגדול לתפקיד, זמן המסך של אורלי קוצץ משמעותית לטובת עוד חיבוקים ונישוקים. כמו הרבה בחירות שנעשו במדינת ישראל גם הבחירה להדיח את אורלי היא עוול שכולנו עוד נשלם עליו מחיר כבד.

האח הגדול. צילום מסך
חבל שהלכה. אורלי/צילום מסך

ואלה, מלבד אביבית, הדיירים הנוספים שנכנסו לבית כחלק ממשימה סודית בה כולם יעזבו את הבית מלבד אחד/ת שתישאר בבית כדייר/ת מהמניין (האם מדובר בפרס או עונש? את זה עוד נראה):

נכנסה מישהי בשם נטע ברזני שחברים טוענים כי השתתפה בעונה האחרונה של "המירוץ למיליון". כל מה שהבנתי הוא שמדובר בבחורה שטוענת כי הביטוי "מה נשמע?" הוא המצאה שלה. אמרתם לעצמכם - רגע, לא אמרו שמכניסים לבית דיירים מוכרים? מסתבר שהכוונה הייתה לדיירים שאביבית בר זוהר מכירה מהשקות. ניחא.

עומרי בן נתן נכנס גם הוא לבית "האח", כולו צלקות ותובנות מהסיבוב הקודם בבית שכמעט וסידר לו בת זוג לחיים. מדובר בגרסה קצת פחות דושית של תומר רוטשילד ואין אלא לקוות שבאחד הלילות הבודדים בבית האח הוא עוד ימצא את עצמו במיטה של אביבית.

אדל בספלוב היא כמעט סופר סטאר בעולמות הכלום של האח. היא השתתפה באיט גירלז, המירוץ למיליון, היחידה וכל ריאליטי אחר שאליו קיבלה זימון לאודישן. אין מה לומר - בספלוב היא אימפריה. ומעבר לזה באמת אין מה לומר.

היינו אמורים להיות מופתעים מהכניסה של טילטיל לבית? הרי הוא כבר זכה במיליון שקלים ב"הישרדות" וכניסה לריאליטי נוסף יכולה להיתפס כקפיצה מעל הפופיק. מזל שמדובר באדם שנוהג במונית שממותגת בתמונה שלו ו"קפיצה מעל הפופיק" נשמע עבורו כמו פעולה בצופים.

אגב, מסתבר שבמהלך השבת עזב את הבית דייר בשם לירון אופיר. בגלל שהוא לא עשה שום דבר בבית שגרם לי לשנוא אותו אין אלא לאחל לו בהצלחה בהמשך ולא להתבאס כאשר החברים מהבית ישאלו אותו איפה הוא היה בשבועות האחרונים. אלה החיים.

האח הגדול. צילום מסך
נו באמת. עוד "רומן" בבית האח?/צילום מסך

שחור ופתור

"זה טמטום בלבום" (מירב למגי; חכו שהיא תשמע מה קרה ליובל המבולבל)

"את מבינה למה אני רוצה להיות בראש שלך?" (רועי למריה; א - לא בראש שלה אתה רוצה להיות; ב - מדובר בג'וינט)

"הוא לא שמאלני ולא ימני" (אורלי על רועי; פחות מקשיבה בשיעורים)

"חיים שלי איזה כיף שאת/ה איתי" (אביבית לכל דייר שנכנס; מסתבר שהחזירו את האחות הגדולה)

האח הגדול. צילום מסך
ברווזונת. לירז/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully