וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נא להישכח בהתאם: ההדחה הצפויה של בר ואביבית בר זוהר אחת

בן בירון

16.7.2018 / 8:14

במשימה שניסתה לפלג בית די הרוס גם ככה, מירב וסימה הפכו באופן סופי לבריוניות של העונה, אביבית בר זוהר חושפת לא מעט חוכמה ורגישות, ואלי פשוט היה צריך לארוז את עצמו וללכת. רק תזכירו לנו מי זאת בר? בלוג "האח הגדול"

צילום מסך

יש דבר חשוב אחד שלאף אחד אין אומץ לספר לדיירים שנכנסים אל בית "האח הגדול": אתם הולכים להישכח. לא, לא בסיומן של 15 דקות התהילה שלכם (שעומדות היום על משהו כמו 15 שניות של סטורי). אתם הולכים להישכח תוך כדי שתשתתפו בתוכנית. זה בדיוק הדבר הנורא שקרה השבוע לדיירת בר לברר שם משפחה.

בר נכנסה לבית בכניסת הדיירים השנייה, מה ששם אותה אוטומטית בעמדת נחיתות אל מול שאר הדיירים. אבל את האנמיות שהיא הפגינה בשבועיים בבית אפשר היה לפתור רק באמצעות עירוי דם. מאז קרין בן גלים (מה? מי?) שפרשה מהבית אחרי ששה ימי בהייה באוויר, אי שם בעונה חמש, לא היה דייר שקיבל פחות זמן מסך מבר. כהוכחה לכלומיותה - היא אפילו לא זכתה לקליפ הסיום המסורתי שמסכם את פועלה בבית. לכו תערכו שלושים שניות של אכילת פתיתים. בר, נתראה בקרוב בהשקה הראשונה שלך. רק בבקשה, כשאת מגיעה לשם אל תסתירי לנו את אביבית.

אז ההדחה של השבוע הייתה צפויה יותר מבלון תבערה בעוטף עזה (וזה עצוב אבל לפורום אחר). מזל שחוץ ממנה הבית דווקא רחש וגעש. משימת הרשתות החברתיות (שזכתה גם בתואר המפוקפק: אפס קשר בין שם המשימה למשימה בפועל) הצליחה ליצור פלגים נוספים בתוך בית מפולג ממילא.

האח הגדול. צילום מסך, צילום מסך
העיקר שהצלחנו למצוא פריים שלה בסוף. בר המודחת הטרייה/צילום מסך, צילום מסך

בשונה מהעונות הקודמת שהתהדרו במחנות אידיאולוגיים מרשימים כמו: "הפרידמנים" מול "הבובלילים" - הפעם המחנות הבולטים מורכבים מצמדים כמו "סימה ומירב" או "אביבית ואדל", שמבוססים בעיקר על סתם טינה אישית. אביבית לא יכולה לראות את סימה - ולהפך. כנראה כי מדובר באותה אישה וזו סיבה מספיק טובה להפריד את החיילים משני צדי החומה. ולהמתין לחורף שבטח יגיע.

עכשיו זה סופי - מירב וסימה הן הילדות הרעות של הבית. נדמה שעבודת ההכנה שלהן כללה קריאה ושינון של הביוגרפיה "כל האמת בפרצוף" מאת שי חי. כך שהן מאמינות שככל שהן יחשפו יותר מגרעות - כך הצופים בבית יתפסו מהן נשים של "דוגרי" ויסמסו כמובן.

את פרס קורבן השבוע קיבל ישראל - גבר כנוע שבדיוק איבד את הרס"רית שלו וקיבל הטפה פומבית מסימה על היותו אינטרסנט. ההתעקשות של סימה והסייד-קיק מירב לשלשל על הדיירים את התסכולים שלהן, הופכת אותן בקלות לדיירות עם הכי הרבה זמן מסך, אבל גם מסמנת אותן כביריוניות לא נעימות לצפייה. חבל שבתזה של שי חי השמיטו את החלק שבו הבריון אף פעם לא זוכה במיליון.

עוד באותו נושא

האח הגדול: צמד הפשע והרשע שהחליט להתעלל בכל הבית

לכתבה המלאה
האח הגדול 2. צילום מסך
הבריוניות החדשות של הבית/צילום מסך

אגב, "האח" היה חייב להדיח את אלי ברגע שהציע לדניאל לעשות איתו "סטוץ". גם אם התנצל, גם אם לא התכוון, ובאמת סליחה שאני כותב את זה - במיוחד בשיאו של עידן ה-MeToo, אין סיכוי שהתנהגות כזאת יכולה לעבור בשתיקה. לא הבטיחו לנו ברשת עונה ערכית?

בזמן שאלי ודניאל הפכו לצ'ילבות החדשות של הבית, שאר הדיירים החדשים נאלמו ונעלמו. מאז המשימה הסודית, עמוס חזר לתפקיד האופי שלו: "הדייר המבוגר שתכף יודח"; מושיקו פסל הצדיק את שם המשפחה והתאבן לו איפשהו בבית' ועל בר כבר הרחבנו בתחילת המדור. ברוך שנתן לנו את אביבית בר זוהר.

האח הגדול 2. צילום מסך,
מצדיקה כל שקל, אביבית בר זוהר/צילום מסך

אין מה לומר, בין כל ההחלטות הכושלות שלקחו העונה ברשת - ובאמת שהיה קשה לבחור רק קומץ, החל מליהוק האחות הגדולה או גרוע מכך, הליהוק של אסי ועופר, הדיירים הראשונים וכד' - ההחזרה של אביבית בר זוהר שווה כל שקל מהמאתיים אלף שהיא קיבלה. וזה די מפתיע שאחרי הקרקסים שהבחורה הזאת עושה בחיי היומיום, יש לה עוד כוח להצגות מול המצלמות בנווה אילן. ועל הדרך מתגלה העונה כאישה בעלת אינטליגנציה רגשית גבוהה שחוזה את המהלכים של דיירי הבית עוד לפני שאלה קורים. או שאולי הם כאלה משעממים?

אגב, גם השבוע מריה פרצה בבכי כאשר גילתה שהעמידו אותה להדחה. גם השבוע זאת הייתה הסצנה היחידה שבה שמענו אותה. ייתכן שמסתתרת כאן דיירת רבת פעלים שמופיעה רק אצל צופי ערוץ 26 ונערכת מחוץ לפרקים המלאים? או שאולי ככה זה בני נוער, רוצים לראות את האלילה שלהם בדיוק כמו שהם מכירים אותה מהאינסטגרם - פעורת עיניים ושתוקה. עשו לנו "עוקב" אם אתם יודעים את התשובה.

האח הגדול. צילום מסך, צילום מסך
שי חי בטוח גאה/צילום מסך, צילום מסך

שחור ופתור:

"זו הסיבה שלא הלכתי להישרדות דרך אגב" (אביבית לאח; אל דאגה, היא כבר לוהקה לעונה הבאה)

"אני לא יכולה להסתובב כמו שמעון פרנס" (מירב לאח הגדול ברפרנס שמסגיר את הגיל)

"את בחורה שמחה שעושה פה דרך" (ישראל לסימה; מכירים את זה שאומרים למישהו "תהיה לי בריא"? אז כזה)

"מכתבים חבר'ה. אני לא מאמינה" (אביבית, כבר לא הדבר הכי ישן בבית)

"אתה גם סוטה על הדרך" (דניאל לאלי; תחילתה של ידידות מופלאה)

"גבר מצחיק זה דבר הכי יפה בעיניי" (אביבית על אלי; ובמצחיק היא מתכוונת לעשיר ובעשיר היא מתכוונת לממש-ממש עשיר)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully