וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול קידמן השתגעה על "ביקור התזמורת" עם ששון גבאי: "מדהים"

17.7.2018 / 0:01

ניקול קידמן צפתה בניו יורק במחזמר "ביקור התזמורת" בו משחק ששון גבאי - ועפה עליו. קידמן כתבה באינסטגרם שלה על המחזמר המבוסס על הסרט הישראלי: "וואו", "מצוין" ו"הייתם מדהימים!". גבאי: "היה מפגש נחמד עם קידמן אחרי ההצגה. היא מקסימה! עכשיו אני יכול לפרוש"

הכוכבת ההוליוודית ניקול קידמן צפתה אתמול בניו יורק במחזמר "ביקור התזמורת" בו מככב השחקן הישראלי ששון גבאי - ועפה עליו. המחזמר, כזכור, הינו עיבוד לסרט הישראלי בעל אותו שם שביים ערן קולירין. קידמן צפתה במחזמר עם אמה, התלהבה מהמחזמר ופירגנה באינסטגרם שלה. לצד תמונות מחזית התאטרון, מהאולם ומאחורי הקלעים, כתבה: "וואו", "מצוין" ו"הייתם מדהימים!".

"היה מפגש נחמד עם קידמן אחרי ההצגה", סיפר ששון גבאי לוואלה! תרבות בשיחה מניו יורק, "אני לא מופיע בתצלום המשותף אבל הצטלמתי איתה בנפרד. היא מקסימה. עכשיו אני יכול לפרוש".

ניקול קידמן מפרסמת באינסטגרם שלה את התלהבותה מצפייתה במחזמר "ביקור התזמורת". צילום מסך
ניקול קידמן מפרסמת באינסטגרם שלה את התלהבותה באינסטגרם מצפייתה במחזמר "ביקור התזמורת"/צילום מסך

"ביקור התזמורת" היה לפני חודש הזוכה הגדול של טקס פרסי טוני, כשקטף עשרה פרסים, ובהם פרסי המחזמר הטוב ביותר, השחקנית הראשית (קטרינה לנק), השחקן הראשי (טוני שלהוב), המחזה (איתמר מוזס) והבימוי. "הקטע הכי מרגש בשבילי בטקס פרסי הטוני היה כשקטרינה לנק, שזכתה בפרס השחקנית הטובה במחזמר, אמרה בסוף הברכה שלה שהיא מודה לרונית אלקבץ", אמר גבאי לוואלה! תרבות בערב הזכיה הגדול של המחזמר. "זה מחזמר שהוא כאילו אנטי מחזמר, הוא כל כך לא אופייני למחזות זמר. זה באמת תעודת כבוד לאנשים שבחרו במחזמר פיוטי, מלנכולי, שקט ואנושי שאין בו נפנופי רגליים. זו היתה זכייה אחרי זכייה אחרי זכייה אחרי זכייה. עשרה פרסים. זה מדהים. זאת באמת היתה חוויה מיוחדת בשבילי".

עוד באותו נושא

ששון גבאי על זכיית "ביקור התזמורת": "הכי התרגשתי כשהודו לרונית אלקבץ"

לכתבה המלאה
ניקול קידמן מפרסמת באינסטגרם שלה את התלהבותה מצפייתה במחזמר "ביקור התזמורת". צילום מסך
עוד סטורי של קידמן עם צוות המחזמר/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully