וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא דופן: הביצוע לשיר TOY שהפתיע את אביב גפן ואייל גולן

17.7.2018 / 8:34

מתמודדת בשם אילור בר הגיעה לאודישן בתכנית "אביב או אייל" ושרה את השיר TOY של נטע ברזילי שזכה לפני חודשיים באירוויזיון. קבלו הצצה לביצוע שהצליח להפתיע את השופטים. הביצוע המלא - הערב בקשת 12

צילום מסך

מתמודדת בשם אילור בר הגיעה לאודישן בתכנית "אביב או אייל" (קשת 12) ושרה את השיר TOY של נטע ברזילי שזכה לפני חודשיים באירוויזיון. קבלו הצצה לביצוע בגרסה מעט שונה ללהיט הענק, ביצוע שהצליח להפתיע את השופטים ואת הבוררת מירי מסיקה. הביצוע המלא ישודר הערב בתכנית.

אתמול שודר בתכנית האודישן של הבן של ח"כ מיקי זוהר (ליכוד), אשר עורר מיני-סערה: בנו של ח"כ זוהר עבר את האודישן אולם האבא דרש לא לשדר אותו בשל ויכוח פוליטי חריף שפרץ על הסט בין אייל גולן לבין אביב גפן, שכלל בין היתר התייחסות לשרת התרבות מירי רגב.

"לצערי האודישן של בני אליאב הפך לוויכוח פוליטי לא ראוי בין אביב לאייל תוך כדי הכפשת שמי ושמה של שרת התרבות והספורט מירי רגב", אמר אמש בתגובה ח"כ מיקי זוהר. "בחרתי להגיב על הדברים בצילומי התוכנית וייתכן שזה פגע בבני וייתכן שלא, אך אני שלם עם כל מה שאמרתי. פניתי להפקה שיסירו את אליאב מהתוכנית משום שהערך האומנותי נפגע מאוד מבחינתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully