וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אתם מעל גיל 20 - כנראה שאין לכם מושג מי הכוכבים האלו

דורין אליהו

18.7.2018 / 8:57

אם השמות: טיילור מלכוב, בן זיני, אריאל מורטמן או בר מיניאלי לא אומרים לא מעוררים בכם שום אמוציה ואף בלבול, זה בסדר, כנראה שפשוט השתחררתם מהצבא ממש ממזמן. אבל בעולם האמיתי הם שחקנים ויוצרים עסוקים ונחשקים. וואלה! תרבות בשירות לציבור

אריאל מורטמן (24)

מורטמן היא הבטחה אמיתית וגם הוכחה שיש אנשים שישראל פשוט קטנה עליהם. אחרי כמה תפקידי משחק קטנים בסדרות נוער וקריירת דוגמנות מזדמנת - היא עברה לשחק במגרש של הגדולים. כלומר, באמריקה. ולא לתפקיד של גופה. בשנת 2016 לוהקה מורטמן לגרסה האמריקאית של "החממה", שהופקה על ידי נטפליקס. אז אתם אולי מכירים אותה מהפורט סעיד, אבל ביבשת שבאמת נחשבת - מדובר בכוכבת רותחת.

אריאל מורטמן. מגד גוזני
מוכרת לנו מהפורט סעיד/מגד גוזני

רומי אברג'יל (16)

מדובר בהרבה יותר מטאלנט, אלא בפרסונה צעירה שעשתה היסטוריה. אברג'יל חדרה לתודעה כשהפכה לטרנסג'נדרית הצעירה בישראל שעניקה לא מעט השראה לנוער להטב"י. אבל היום היא כבר כוכבת בפני עצמה בערוץ הילדים, זכתה בתואר "תגלית השנה" בתחרות יופי של הדרום והצטלמה לאחד מהמגזינים הנחשבים בחו"ל. כל זאת לצד חשבון אינסטגרם עם עשרות אלפי עוקבים.

רומי אברג'יל. ראובן שניידר,
היסטורית. רומי אברג'יל/ראובן שניידר

טיילור מלכוב (16) ובן זיני (23)

אם הצמד הזה לא מעורר בכם שום אמוציה, כנראה שתקופת בית הספר מאחוריכם ומודחקת חזק מתחת למיטה. וטוב שכך. אבל השינוי בחוקי המשחק של עולם התרבות הצמיח את הצמד שהפך לא מזמן לזוג גם בחיים האמיתיים (בעיקר כי עכשיו זה חוקי). מדובר בכוכבי טראש אמיתיים שחייבים לקבל ריאלטי בהקדם. הקליפ הראשון שלהם לשיר "טיי" עבר כבר את רף ה-4 מיליון צפיות. כל אחד מהם מגובה גם בחשבון אינסטגרם עם כמה מאות אלפי עוקבים. בימים אלו אפשר לשמוע את קולה של מלכוב בסרט "מפלצת של מלון 3".

בר מיניאלי (17)

אתם יודעים מאיפה היא מוכרת לכם. כן כן, מהפרסומת עם הקוטג' שגרמה לכם לבכות ולרצות לבוא הביתה. אבל במידה ונולדתם הרבה אחרי הקמפיין השיווקי של הגבינה האמוציונלית בעולם, כנראה שאתם מודעים לעובדה שמדובר באחת מהשחקניות העסוקות בארץ בטלוויזיה ובקולנוע המקומי. בימים אלו היא מצטלמת לתפקיד ראשי בעונה השנייה של "אחותי קפצה כיתה". בקיצור אתם פשוט צריכים לזפזפ לערוצי הילדים ולטבוע בהיסטריה.

קים אור אזולאי (16)

אימפריה. זו ככל הנראה המילה שהכי מאפיינת בחורה שעוד לא יכולה להיכנס להזמין ג'ין-טוניק באופן חוקי. לא שיש לה זמן לזה. כשאור-אזולאי לא מתמנגלת עם אושיות כמו ג'יג'י חדיד, קיילי ג'נר ואנה וינטור, או מתפעלת את אחת מעמודי האינסטגרם היותר מוגזמים שראינו, היא גם משחקת במופעי חנוכה ומגלמת תפקידים נחשקים בסדרות כמו: "יש לה את זה" ו-"ככה זה" (תנו לנו להיות הבת של אסי כהן ואנחנו מוכנים למות בשקט). בין כל זה היא גם עושה בגרויות, מטפחת ליין כובעים, בלוג ואתר אופנה. הלכנו לשנוא את הילדות שלנו בשקט. תודה.

קים אור אזולאי. ראובן שניידר,
אימריה. קים אור אזולאי/ראובן שניידר

ספיר בן רובי (25)

אם יש לכם ילדים, עדיף שלא תזכירו את השם הזה בסביבה. כל עוד אין לכם עניין לייצר רעש מיותר. בן-רובי מככבת כיום בסדרת הנוער "נעלמים" בתפקיד דריה ובעונה החדשה של "כפולה". במקביל גם מתחזקת קריירת דוגמנות לא רעה בכלל. עוד מישהו מרגיש שיש עדי הימלבלוי חדשה בשכונה?

ספיר בן רובי.
הכי עדי הימבלוי מעודכנת. ספיר בן רובי

בן קיסר (25)

הרבה יותר מהבן של הגיטריסט יהודה קיסר - אלא אחד מאותם הצעירים שהצליחו להפוך את יוטיוב לקריירה עמוסה של ממש ולמעשה מתפקד כמגה סלב במונחים של רשתות חברתיות. קיסר מתחזר היום את אחד מעמודי היוטיוב הנצפים בישראל ("רק" 221,730 מנויים). התפרסם אחרי שביצע פרודיה לשיר די פארודי בפני עצמו: "מסיבה בחיפה". הספיק להסתבך עם סטטיק ובן אל ולשתף פעולה עם שמות גדולים.

נוה צור (25)

צור הוא אחד מהשחקנים הכי עסוקים בישראל עם תפקידים נחשקים בקולנוע המקומי ("עמק", "לצוד פילים") ובמקביל גם בתעשיית סדרות הנוער ("גאליס", "מועדון החנונים"). אבל צור הוא לא רק שחקן, אלא גם חלק מסצנת ההיפ הופ המקומית שבהחלט נמצאת בשיא הפריחה שלה עכשיו. מולטי טאלנט.

נווה צור. רפי דלויה
שימו אוזן. נווה צור/רפי דלויה

ריף נאמן (20)

צריך לחיות על אי בודד כדי להחמיץ את נאמן, שהפכה לאחד השמות האהובים בקרב ילדי ישראל בסדרות כמו: "ראש גדול" ו"כפולה". היום היא כבר מתחילה לצעוד (או אם לדייק - לרוץ) אל עבר עולם המבוגרים בסדרות: "על הספקטרום" ו"שנות ה-80" שמצטלמת בימים אלו וככל הנראה תשתתף בפסטיגל הקרוב.

עומר חזן (18)

מדובר בשחקן שקיבל את התפקיד הראשון שלו כבר בגיל 8 בסדרה המדוברת "עספור", המשיך לתפקיד נוסף בסרט "הקפות", תפקיד ראשי בסדרת הנוער "שכונה" ובקרוב ייאלץ לתזז בין תורניות מטבח לחזרות לפסטיגל. וכן, הוא גם האקס של נאיה פדרמן. זה בסדר, אנחנו גאים בקריירה שלנו מאחורי הדלפק של מקדונלד'ס.

עומר חזן. מערכת וואלה, ראובן קסטרו
בהצלחה עם התורנות מטבח. עומר חזן/ראובן קסטרו, מערכת וואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully