וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום טוב באמצע: "לא בטוחה" היא הקול של איסה ריי, וזה מספיק

בן בירון

13.8.2018 / 22:00

בעונה השלישית והחדשה של הקומדיה של HBO, ההשוואות בינה לבין "בנות" של לינה דנהאם מתמוססות סופית, כשמתברר שיוצרת וכוכבת הסדרה איסה ריי פשוט עומדת בפני עצמה, לא קול של דור, קהילה או מגזר. זה מצוין כמו שזה

"לא בטוחה" לא בוחרת צד - היא לא חלק מז'אנר הקומדיות העצובות כמו "דברים טובים יותר" המצוינת של פמלה אדלון או "אחת, ממיסיסיפי" של טיג נוטרו. כשהיא מצחיקה היא פשוט מצחיקה וגסה ועושה את זה בדרכים הכי ישירות שיש. למשל, בתחילת העונה כשאיסה מחליטה לנקות את ביתו של דניאל (כמחווה על כך שהוא נותן לה לגור איתו) ומוצאת על השיש לכלוך שהיא לא בטוחה אם הוא שיער או טרנטולה. בשאר הזמן היא פשוט לא מצחיקה ומורכבת מתובנות עגומות וחכמות על החיים. כשמולי מתחילה את העבודה במשרד עורכי הדין השחור שלה, היא רואה שכבר לא מצופה ממנה להיות הבחורה השחורה הקולנית והכועסת שצועקת על לקוחות, מצד שני היא שמה לב שכולם סביבה קצת מחפפים ולא מתנהגים כפי שמצופה ממשרד בסדר הגודל הזה. כשהיא מתחילה להתלונן ולדבר על "המשרד הקודם שלי" היא הופכת לבדיחה של החברה ומסומנת כ"לבנה". מסקנה? תחושת השייכות לא תלויה בצבע עור או סגנון לבוש, היא לחלוטין בראש.

העיסוק בביקורת חברתית בשלושת הפרקים הראשונים של העונה מוריד קצת את הגז מסצנות הסקס הלוהטות שאפיינו את העונות הראשונות של הסדרה (יוצאת דופן סצנה שמשלבת מין אורלי עם צ'יטוס סופר אקסטרה חריף). זה קצת חסר, כי זה לא שיש לנו על המסך עוד הרבה קומדיות "חצופות" שנוצרו על ידי נשים שחורות עם ליבדו פעיל. מצד שני - זה הקול של איסה ריי, ומי אנחנו שנגיד לה מה היא רוצה לומר.

לא בטוחה, איסה ריי. HBO,
תחושת השייכות היא לחלוטין בראש. "לא בטוחה"/HBO

העונה השלישית של "לא בטוחה" משודרת ב-HOT, yes וסלקום TV בימי שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully