וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן: "אני ואביב לעולם לא נופיע יחד, הוא מזלזל בז'אנר שלי"

20.8.2018 / 13:40

בריאיון שהעניק לירון אילן ברדיו ירושלים הכחיש אייל גולן את הדיווחים שלפיהם יופיע עם אביב גפן בתימניאדה: "חשבתי שנצליח להגיע להבנות בתכנית, אבל אתה נתקל בקיר. הוא תקוע. הוא חושב שהמוזיקה שלו ושהדברים שלו הם הכי טובים"

צילום מסך

מי שחשב שבעקבות התכנית "אביב או אייל" בקשת 12 נהיה עדים להתקרבות בין אביב גפן ואייל גולן, שיחשוב שוב. בריאיון שהעניק היום (שני) לשדרן ירון אילן ברדיו ירושלים, אמר אייל גולן כי לא הצליח להגיב להבנה עם אביב משום שהוא הולך "עם הראש בקיר". בנוסף הבהיר כי לעולם לא יופיע עם אביב גפן על במה אחת והכחיש את הדיווחים שלפיהם יופיעו יחד בתימניאדה: "אולי רק בגמר התכנית נופיע יחד, כי אני מחויב לתכנית. אבל בשום מקום אחר לא אהיה איתו על אותה במה, בטח ובטח לא בתימניאדה. הוא אולי הוזמן, אבל אני לא אחראי על מי שמוזמן לתימניאדה. אני רק מופיע שם".

"אתה בא עם כוונות טובות, לעשות תכנית שאולי באיזה מקום דברים כן יסתדרו", אמר גולן. "בנאדם שאתה לא מבין אותו והוא לא מבין אותך - חשבתי שאולי כן נמצא דרך להבין. אבל אתה נתקל בקיר. הוא חושב שהמוזיקה שלו היא הכי טובה שיש ושמה שהוא אומר זה הכי טוב שיש. הוא טועה וגם אי אפשר לתקן את הבנאדם. הוא תקוע".

המראיין ירון אילן הביע במהלך הריאיון זעם על אביב גפן, שתוקף ללא הרף את המוזיקה המזרחית בתכנית, וזכה לתמיכה מאייל גולן. "במהלך האודישן של עידן ארגוב, האחיין של זוהר, השתלח אביב במוזיקה המזרחית ואמר שיש בה משהו זול, לא מתוחכם ומזלזל בקהל", אמר אילן. בתגובה אמר אייל גולן שהוא מסכים למה שאילן אמר, והוסיף: "לא הייתי בשלב הזה על סט הצילומים. אביב לא היה מעז לומר את זה אם הייתי שם. ללכלך על המוזיקה שלנו - זה לא במקום".

אביב או אייל, תוכנית הפתיחה, אביב גפן, אייל גולן, מירי מסיקה. צילום מסך
אביב, מירי ואייל/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully