וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתם נעים להיזכר: 14 הכתבות שהכי אהבתם בשנת תשע"ח

21.9.2018 / 0:34

גם השנה פינקנו אתכם בראיונות עם כוכבים ויוצרים בינלאומיים, סיפקנו אתנחתאות של נוסטלגיה, תחקירים מצמררים וגם קצת פאן טראשי נעים וטוב. הנה כל ה-14 כתבות שאתם (ואנחנו) הכי גאים בהן

עריכת וידאו: ירדנה עבודי-פוקס, אפטר: אביחי ברוך

המתיחות, הקריסה והחשש מהעתיד: הסיפור מאחורי עזיבת עורכת "האח הגדול"

כשלושה שבועות בלבד לאחר עליית העונה החדשה של "האח הגדול" בערוץ קשת 13, הודחה במפתיע עורכת התוכנית והאחות הגדולה - רוית ליאור מנדל. העזיבה הפתאומית הייתה רק חלק משרשרת משברים ארוכה שהייתה חלק בלתי נפרד מהפקת התוכנית. ואולי גם בערוץ כולו. לצד נתוני רייטינג לא מספקים (לפחות בהתחלה) - האם הריאליטי הישראלי נמצא בשיאו של תהליך גסיסה? לכתבה המלאה.

רוית ליאור מנדל. דרור כץ,
רוית ליאור מנדל, האחות הגדולה/דרור כץ

היחיד שפייס בין ג'ון לפול: ריאיון מיוחד עם רינגו סטאר

רגע לפני שתי הופעות בלתי נשכחות בישראל, דיברנו עם החיפושית רינגו סטאר, שחשף כיצד נאלץ לתפקד כגורם המפייס בין חברי הלהקה המיתולוגית, קרא תיגר על תנועת ה-BDS והעיד שאף פעם לא שמע על החרם הישראלי הוותיק נגד להקת הביטלס. וטוב שכך. לריאיון המלא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רינגו סטאר. AP
משכין שלום, רינגו סטאר/AP

התבגר, אבל נשאר פוליטי כמו תמיד: ריאיון עם אביב גפן

אומרים על אביב גפן שהשנים ריככו אותו, שהוא כבר לא מצליח להיכנס לנעלי הילד המופרע של הרוק הישראלי. היום, כשהוא מפויס יותר ואף חבר לאויבו המושבע - אייל גולן, הוא עדיין לא פוחד מהמעריצים, משוכנע שמגיעה לנו הנהגה טובה יותר ומתוודה על שורה שעדיף ולא היה כותב אותה. לריאיון המלא.

ראיון עם אביב גפן לקראת נשף רוק, אפריל 2018. ראובן קסטרו
משוכנע שמגיע לנו יותר, אביב גפן/ראובן קסטרו

תחקיר: "לוקאס דחף ידיים למפשעות של כולנו בשכבה - לכאורה כחלק מתהליך הלימוד"

כחלק מתהליך ניקוי האורוות בבית הספר לאומנויות "תלמה ילין", חשף תחקיר וואלה! תרבות עדויות קשות וחושפניות על מקרים של הטרדה ותקיפה מינית חמורה מצד המורה המוערך לתיאטרון - יוני לוקאס. ההטרדות שהחלו בסוף שנות השמונים ונמשכו עד תחילת שנות התשעים מפורטות בתיאורים מצמררים. לתחקיר המלא.

המורה לתיאטרון יוני לוקאס, עליו טוענים תלמידיו לשעבר כי הטריד ותקף אותם מינית. באדיבות תיאטרון גשר,
שנה של ניקוי אורוות. המורה המטריד יוני לוקאס/באדיבות תיאטרון גשר

רגע לפני ההופעה בישראל: להקת א-הא בריאיון מיוחד באולפן וואלה! NEWS

אחת הלהקות הענקיות של האייטיז והניינטיז הגיעה בחודש יוני האחרון להופעה נוסטלגית בישראל. רגע לפני שהם הבעירו את רעננה, הם נחתו לשיחה מרתקת ומרגשת באולפן השקוף של וואלה! NEWS. דיברנו איתם על מוזיקה, חרמות תרבותיים והחיבור לישראל. לריאיון המלא.

להקת א-הא באולפן השקוף של וואלה! NEWS מורטן הארקט מאגנה פיורהולמן פול וואקתר. ראובן קסטרו
היה כיף. A-HA/ראובן קסטרו

היינו בעד נטע לפני כולם: "בתור ילדה שמנה רק רציתי להיות נורמלית"

אפשר להגיד שהיינו בעד זוכת האירוויזיון עוד לפני שזה היה מגניב. בראיון שנערך רגע לפני הגמר של "הכוכב הבא", סיפרה ברזילי על הילדות המורכבת, הבריונות וחוסר ביטחון עצמי. בקיצור - דיברנו איתה על הכל. לריאיון המלא.

נטע ברזילי. עיבוד תמונה
נטע ברזילי/עיבוד תמונה

"אני קודם כל גברת פלפלת": חני נחמיאס דיברה איתנו על הכל

חני נחמיאס חוזרת לבמה עם המחזמר "אנני". תזמון מושלם לשחק איתה קצת במשחק האסוציאציות - במהלכו חשפה וידויים כואבים על מקרה של הטרדה מינית שעברה כילדה, ההתפרקות אחרי מות בעלה והחברות היציבה עם חנן גולדבלט, למרות הכל. ריאיון אסוציאטיבי.

חני נחמיאס. (צילום: ראובן קסטרו), ראובן קסטרו
הרבה יותר מגברת פלפלת, חני נחמיאס/ראובן קסטרו, (צילום: ראובן קסטרו)

15 עונות ועדיין שורדות: איך משפחת קרדשיאן לא נעלמת לנו מהמסך?

אתם יכולים להמשיך לשנוא ולהשמיץ. אבל על אפכם וחמתכם משפחת קרדשיאן בדיוק חנכה את העונה ה-15 לתוכנית הריאליטי שלה ואף חגגה עשור צבעוני על המסכים שלנו. איך הן עדיין שורדות ולמה הן דווקא דמויות חיוביות לחיקוי? ניסינו לפצח את הנוסחה וסיימנו עם המלצה לבינג' אסקפיסטי. לכתבה המלאה.

משפחת קרדשיאן. יח"צ,
צופן קרדשיאן/יח"צ

הזמן עובר מהר כשנהנים: 20 שנה לסדרה הגרובית בטלוויזיה, "מופע שנות ה-70"

הסדרה שהכניסה לחיים שלנו את טופר גרייס, אשטון קוצ'ר, מילה קוניס ולורה פריפון אמנם איבדה את דרכה באמצע הדרך, אבל בזמנים הטובים שלה היא הייתה אחת הסדרות הכי כיפיות שהיו לנו על המסך. לכבוד יום השנה ה-20 להגעתה, חזרנו אל מכנסי הפעמון ואל הזקנה שקפצה פתאום. לכתבה המלאה.

מופע שנות ה-70. FOX,
מרגישים זקנים? גם אנחנו./FOX

היה פה שמח: "בית דין לילי", הסדרה הקטנה והפרועה ששרדה מתחת לרדאר

עם מותו של הארי אנדרסון אתמול (שני) בגיל 65, ראוי להיזכר באחת מהקומדיות הפרועות והמצחיקות של שנות ה-80, ששודרה גם כאן בערוץ היחיד. סדרה שהתחילה בקרטוע אבל הפכה להצלחה ולמקום שנחשב לכל כך כיפי עד שכוכבים עמדו בתור כדי להתארח בו. לכתבה המלאה.

בית דין לילי, הארי אנדרסון, ג'ון לרוקט. צילום מסך
התחליה רע- אבל הפכה להצלחה./צילום מסך

הרבה לפני "טוי": כך השיר "דיווה" עשה היסטוריה

השיחות מאחורי הקלעים שניהל גל אוחובסקי, ההחלטה המפתיעה של איש הליכוד, הדפיקות על השולחן בזמן הישיבה המכרעת, הזלזול של דנה בצביקה פיק ומכבש הלחצים של יואב גינאי: במלאת 20 שנה לזכיית "דיווה" באירוויזיון, הנה הסיפור המלא מאחורי הצלחתו - שלב אחר שלב. לכתבה המלאה.

דנה אינטרנשיונל אירוויזיון 1998. GettyImages
הדיווה המקורית, דנה אינטרנשיונל/GettyImages

מומולדת למדינה: 70 הרגעים הגדולים של הקולנוע הישראלי

פרויקט נוסטלגי לרגל 70 שנות יצירה ישראלית חוזר אל גילה אלמגור והמומולדת, לסצנות העירום המופרעות של הסבנטיז, למוני מושונוב, יהורם גאון ואפילו יאיר לפיד. הסרטים שגרמו לנו להתגאות - וגם אלו שגרמו לנו להתבייש. לפרויקט המלא.

תרבות מגזין הרגעים הגדולים אבנר שביט קולנוע. מערכת וואלה! NEWS
70 הגדולים/מערכת וואלה! NEWS

גאוני או גזעני? ריאיון עם במאי הסרט "שלושה שלטים מחוץ לאבינג מיזורי"

מאחורי אחד הסרטים המדוברים, המהוללים והמוערכים של השנה שאף ניצב כפייבוריט לזכייה בלא מעט פרסים - עומד מרטין מקדונה, שכתב וביים אותו. תפסנו אותו לראיון מיוחד ודיברנו איתו על גזענות, פמיניזם ולהקת אבבא. לריאיון המלא.

מרטין מקדונה. AP
מרטין מקדונה/AP

חזקות מהרוח: אלבומי הנשים הגדולים בישראל

פרויקט הצדעה היסטרי למוזיקאיות הגדולות של כל הזמנים. כולל דירוג של 30 האלבומים האהובים ביותר שמאחוריהם, או אם לדייק, במרכזם - פועלות נשים. גם את הדירוג הנחשק העניקו צוות של נשים מוכשרות: מומחיות, עיתונאיות, מבקרות ונשות תרבות. כל זאת על מנת להוקיר את תרומתן העצומה של נשים למוזיקה הישראלית לדורותיה. לסיקור המיוחד.

מרגלית צנעני דנה אינטרנשיונל מצעד חזקות מהרוח. מערכת וואלה! NEWS
אלבומים אהובים - נשים מוכרות/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully