וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגל הצהוב: הצצה ראשונה לגל גדות ב"משפחת סימפסון"

22.9.2018 / 11:03

אולפני פוקס שיחררו הצצה לפרק הפתיחה של העונה השלושים של "משפחת סימפסון", בו תככב גם גל גדות, בקולה ובדמותה, וכך אפשר לראות לראשונה איך הכוכבת הישראלית נראית בצהוב

גל גדות. GettyImages
שמחה כפולה מבחינתה בחגים הקרובים. גל גדות/GettyImages

חוץ מאת סוכות, גל גדות תחגוג בסוף החודש הקרוב ציון דרך נוסף בהוליווד: היא תצטרף לרשימה מפוארת של אושיות תרבותיות שזכו לככב ב"משפחת סימפסון". כוכבת "וונדר וומן" תעשה זאת כבר בפרק הפתיחה של העונה הקרובה, שתהיה השלושים בתולדותיה של הסדרה המופלאה.

גדות תעשה זאת בפרק בשם "Bart's Not Dead" שישודר בעוד קצת יותר משבוע: ב-30 בספטמבר, בלילה שבין ראשון ושני שעון ישראל. במסגרת העלילה שלו, נזכה לראות גרסה צהבהבה של הכוכבת הישראלית, שגם תתרום את קולה לדמותה המצוירת.

היום, חשפו אולפני פוקס טעימה ראשונה מן הפרק, וכך אנחנו מקבלים גם תשובה לשאלה - איך נראית גדות בצהוב. ובכן, כך זה נראה ונשמע:

הפרק, לפי הדיווחים, מתאר כיצד תרמית של בארט מובילה מפיקים הוליוודיים ליצור סרט על פי סיפור חייו, ובמהלך האודישנים לתפקידים, גם גל גדות עושה מבחן בד כדי לגלם את אחת מבנות המשפחה הצהבהבה.

בקטע הקצר שנחשף מן הפרק, הומר הנבער שואל את גדות בזלזול - "במה עוד היית חוץ מאשר ב'מהיר ועצבני'". היא עונה לו במבטא ישראלי למהדרין - "את 'וונדר וומן ראית'?" ובתגובה הוא אומר "אני נרדם ישר כשאני רואה את הלוגו של DC (בית היוצר הידוע לשמצה של סרט זה ושל 'באטמן נגד סופרמן', 'ליגת הצדק' וזוועות אחרות)". בקיצור, יש למה לחכות.

כבר כמה שנים טובות שפרקים חדשים של הסדרה לא משודרים בישראל, כך שמעריציה ו/או המעריצים של גדות ייאלצו למצוא דרכים אחרות למצוא בפרק, אם ירצו בכך.

בהמשך ל"משפחת סימפסון", נוכל לראות את גדות גם מדבבת ב"ראלף שובר את האינטרנט: ראלף ההורס 2", שיעלה לאקרנים ב-22.11.

עוד בנושא:

ריאיון מיוחד עם אל ג'ין, המפיק של "משפחת סימפסון"

ריאיון חמוד עם מייק רייס, מהתסריטאים הקבועים של "משפחת סימפסון"

עוד באותו נושא

הימור מושכל: איפה תהיה גל גדות בעוד עשר שנים?

לכתבה המלאה
גל גדות ב"משפחת סימפסון". אולפני פוקס,
צהוב עולה. גל גדות ב"משפחת סימפסון"/אולפני פוקס
גל גדות ב"ראלף ההורס 2". פורום פילם,
הדמות שמדבבת גדות ב"ראלף ההורס"/פורום פילם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully