וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה כדאי: גם כשהמופע של מתי כספי ושלום חנוך לא עובד - הוא משאיר טעם של עוד

25.9.2018 / 8:06

בחירת השירים הייתה יכולה להיות טובה יותר, אפשר היה לעבוד על ההרמוניה ואפילו "סוף עונת התפוזים" נקטע באמצע - ובכל זאת, ברגעים הקטנים בהם שני הנפילים החליטו לא לוותר לעצמם - ניצוצות של יופי התפוצצו במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב. ביקורת הופעה


הביצוע הקצר, שכאילו נקטע באמצע, של "סוף עונת התפוזים" בעיקר עשה חשק לתפוס הופעת רוק מלאה של שלום. בעוד הביצוע המפתיע של כספי ל"סרט על חיי" הנשכח עושה חשק למופע מלא משירים פחות מושמעים של כספי מכל השנים (מעריצי "מי אמר לך שאני מלאך" ו"שירים במיץ עגבניות" מוזמנים להתפקד). בשורה התחתונה, כשזה עבד - זה עבד מצוין, וכשזה לא עבד - זה בעיקר השאיר טעם של עוד.

בקטנה

שיתוף הפעולה בין כספי לחנוך, שני מוזיקאים כל כך שונים באופי ובסגנון המוזיקלי, מהווה גם תזכורת לכמה שהביצה המוזיקלית הישראלית קטנה. כך למשל שני שירים מהמופע התפרסמו במקור בכלל על ידי יהודית רביץ: "לקחת את ידי בידך" שכתב לה כספי לאלבומה הראשון, ו"שיר ללא שם" שכתב לה חנוך לאלבומה השני. בנוסף, את מילות השיר "עוד תראי את הדרך" הנפלא של כספי כתבה שמרית אור, מי שהייתה זוגתו בחיים של שלום חנוך כשהיה בן 19, וגם שותפתו לכתיבת השיר הראשון שלו שהושמע ברדיו.

מתי כספי ושלום חנוך. אורית פניני,
מתוך: "העיקר זה השירים" (צילום: אורית פניני)/אורית פניני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully