וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה רון תקבל פיצוי בסך מיליון ש"ח בשל הההתבטאות המינית של יורם זק

15.10.2018 / 11:03

מעל שבע וחצי שנים אחרי ההתבטאות של יורם זק כלפי דנה רון בשידור ישיר של ערוץ "האח הגדול", "למה את זו שרוצה שאני אשחק לה עם הבולבול בין השדיים", הושג הסכם גישור שבמסגרתו תפוצה רון במיליון שקלים

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: דנה רון בתוכנית האירוח שלה בקשת)

דנה רון תקבל פיצוי בסך מיליון ש"ח במסגרת הסכם גישור בינה לבין קשת על רקע פרשת ההטרדה בשידור חי. כך מדווח היום (שני) ידיעות אחרונות.

רון השתתפה בעונה השלישית של "האח הגדול". בפברואר 2011, רגע לפני כניסה לשידור נשמע יורם זק פונה לדיירת דנה רון ואומר: "ערב טוב, דנה. יש לך חצי דקה לפנות אל הצופים ולשכנע אותם למה את זו שרוצה שאני אשחק לה עם הבולבול בין השדיים". רון ושאר המתמודדים לא שמעו את ההתבטאות, אולם הצופים של אתר מאקו וערוץ "האח הגדול" שמעו. מרגע שהופץ הווידאו בו נשמעים הדברים הגיבו רבים בטוויטר ובפייסבוק בזעם להתבטאות החמורה.

בספטמבר 2017 הגישה רון תביעה נגד קשת, המפיק אלעד קופרמן ועורך התכנית יורם זק על סך 2.5 מיליון ש"ח וטענה: "הוטרדתי מינית, ביזו אותי ואת גופי, גרמו לי לנזקים נפשיים". בתביעה נכתב כי כבר בשלב ההיכרות הראשונית לפני הצילומים, יורם זק פנה אל דנה רון בלשון מחפיצה ובוטה, תיארה התביעה. "התובעת הייתה בהלם אך הניחה שמדובר באודישן שמטרתו לזעזע אותה. לאחר מכן נשאלה על ידי הנתבע האם יש סיכוי כי תנהל רומן עם מי ממשתתפי התוכנית, וענתה לו כי היא מצויה ביחסי זוגיות ארוכים ויציבים ואין כל סיכוי שתנהל רומן".

"ההתבטאות וההתנהגות השערורייתית והדוחה של הנתבע שנאמרה והתבצעה בשידור חי הפכה ושינתה את חייה של התובעת לבלי הכר", נכתב עוד. רון אף הגישה לבית המשפט חוות דעת פסיכיאטרית שקבעה לה 20 אחוזי נכות בשל נזקים נפשיים.

בעקבות תביעתה שלח בית המשפט את הצדדים להליך גישור, שעתה הסתיים כאמור בפיצוי על סך מיליון ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully