וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נשר בפרמיירה לסרטו החדש: "זה לא פשוט, אלו השבועות הקשים בחיי"

22.10.2018 / 0:00

הבמאי ששכל את בנו בתאונת אופניים לפני כחודש אמר בהקרנת הבכורה לסרטו החדש "סיפור אחר": "תסלחו לי אם אהיה אמוציונלי. זה לא זמן פשוט. אני רוצה להודות מקרב לב לכל מי שעמדו לצדנו במהלך השבועות הקשים בחיינו"

אבי כהן

ברקע האסון הכבד שנחת על הבמאי אבי נשר עם מות בנו ארי בתאונת דרכים, נערכה (ראשון) הפרמיירה לסרטו החדש "סיפור אחר". עם תום ההקרנה, פנה הבמאי אבי נשר לקהל והודה לכל האנשים שעמדו לצד משפחתו ברגעים הקשים שאחרי מות בנם ארי. "עשיתי דברים קלים מזה בחיים שלי, אבל נהיה גיבורים כולנו ונעשה את זה כמו בספר. תסלחו לי אם אהיה אמוציונלי, אולי אפילו מאוד אמוציונלי. זהו לא זמן פשוט. אני רואה בקהל הרבה אנשים טובים שעמדו לצדי, לצד איריס אשתי ובתי תום במהלך השבועות הקשים בחיינו ואני רוצה להודות לכם מקרב לב. חשתי את עוצמת ה'אנחנו' הישראלי, ובלעדיכם לא הייתי מסוגל לעמוד כאן הערב". בהמשך הודה לכל מי שסייע בהכנת הסרט.

הסרט "סיפור אחר" של אבי נשר מספר על צעירה חילונית שמחליטה לעזוב את הבית ולהתארס למוזיקאי הולל שחזר לאחרונה בתשובה. בעקבות כך, הוריה הגרושים וסבה הפסיכולוג מניחים למשקעי העבר ומחליטים לחבור זה לזה כדי לנסות ולחבל בנישואין שבדרך. במהלך הסרט קורות הרבה תפניות והדרמה מאפשרת לבחון מחדש את הקשר הרגשי המשפחתי. בסרט מככבים נתן גושן, ג'וי ריגר, יובל סגל, ששון גבאי ומעיין בלום.

אבי נשר, איריס נשר ותום נשר בהקרנת הסרט "סיפור אחר". אבי כהן
אבי נשר עם רעייתו איריס ובתו תום/אבי כהן

לפני כשלושה שבועות התקיימה הלווייתו של ארי נשר, בנו של אבי נשר. אביו ספד לו בדמעות: "הייתי משלם כל מחיר להיטמן במקומו. אני חייב למצוא בסיוט הזה איזשהו אבל, אחרת העצב משתק, אני לא עושה סרטים עם סוף טוב, אבל לא אוהב סוף רע מדי. בטרגדיה הנוראה שפקדה אותנו קרן האור זה אתם. התעקשתם ובאתם לבית חולים, כל כך הרבה. עטפתם אותנו במעטפת חמה ומגוננת. הימים האחרונים הוכיחו לנו עד כמה חום ואחווה עוד קיימים במקום הזה. אני בוחר לאתר נקודת אור ולהצהיר שהשמועות על מותו של ה'ביחד' הישראלי מוקדמות מדי, ובסוף הסרט הזה זה משהו שכולנו יכולים להיאחז בו".

אבי נשר הוא אחד הבמאים הישראלים המצליחים, המוכרים והחשובים בכל הזמנים. הוא ביים סרטי פולחן כמו "הלהקה" ו"דיזנגוף 99", ובשנים האחרונות היה חתום על רצף של להיטים מקומיים שזכו גם לחשיפה בינלאומית, ובהם "סוף העולם שמאלה", "הסודות" ו"החטאים".

עוד באותו נושא

למרות בקשת המשטרה: החשוד שפגע בארי נשר שוחרר בתנאים מגבילים

לכתבה המלאה
הקרנת הסרט "סיפור אחר" בבימויו של אבי נשר. אבי כהן
הקרנת הסרט "סיפור אחר" של אבי נשר/אבי כהן
אבי נשר, איריס נשר ותום נשר בהקרנת הסרט "סיפור אחר". אבי כהן
אבי, איריס ותום נשר/אבי כהן

הטריילר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully