וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייקוב ההר את הדין: "להפוך אדם לרוצח" עדיין מרתקת ועדיין חשובה

22.10.2018 / 0:00

גם בלי גורם ההפתעה שהפך את "להפוך אדם לרוצח" לאירוע טלוויזיוני ותרבותי עצום, העונה השנייה של סדרת הדוקו-פשע של נטפליקס, המגיעה כמעט שלוש שנים אחרי קודמתה, ממחישה פעם נוספת שלא זאת בלבד שיש לה סיפור מרתק ונוגע ללב לספר, אלא גם חשוב מאין כמוהו

יח"צ - חד פעמי

מבט עילי על מגרש המכוניות של משפחת אייברי בעיירה הכפרית טו ריברס שבוויסקונסין, חושף כל כך הרבה חללים ריקים היכן שאלפי כלי רכב עמדו בעבר. מלבנים שנוצרו על הקרקע תחתם נותרו כעת גלויים, שום רכב לא עומד במקומם, צמחייה הולכת וכובשת עוד ועוד נתחים מהשטח הגדול. העסקים הולכים וגוועים מאז שסטיבן אייברי הואשם באונס וברצח של תרזה הולבך ב-2005, והחללים בשטח משקפים היטב את אלה שנפערו אצל המשפחה. הוריו של אייברי, דולורס ואלן, כבר בני 80 במהלך צילומי העונה השנייה של "להפוך אדם לרוצח" ("Making a Murderer"). הם אבודים, קמלים פיזית ונפשית, נאלצים לחיות בקושי רב ובאיטיות מייסרת עם העובדה שבנם ונכדם - ברנדן דסי - כלואים על פשע שכנראה לא ביצעו. ובמה שנראה כערלות לב יתרה, בתי הכלא מרוחקים מהם מרחק שלוש שעות ומקשים על בני המשפחה לבקר אותם.

בסוף השבוע האחרון עלתה בנטפליקס העונה השנייה של "להפוך אדם לרוצח", ומצפייה בה עולה שכל מה שקורה בעיירה, מחוז מניטווק ו-וויסקונסין כולה מאז דצמבר 2015, עת שוחררה העונה הראשונה, נגוע בהשפעתה של סדרת הדוקו-פשע הפופולרית. זה נכון אפילו בבתי המשפט, שאמורים להיות חפים מכל הטיה. בין אם זו השופטת במניטווק שמסרבת אפילו לערוך שימוע ראיות חדש, השלב הכי בסיסי וראשוני, לפני שהיא מכריעה אם הוא מצדיק משפט חוזר, ובין אם אלה הערכאות הפדרליות, שבאופן נדיר מסכימות לקבל ערעורים (משני הצדדים) על מנת להגיב על המקרה המדובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully