וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידי גוב חוזר לבמה עם מופע של שירים מהתוכנית "לילה גוב"

23.10.2018 / 8:14

במלאת 25 שנים ל"לילה גוב", תוכנית האירוח של גידי גוב בטלעד - ערוץ 2, יארח גידי גוב אמנים למופע שיכלול שלל שירים שביצע בתוכנית האגדית ההיא. בין האורחים: אבי קושניר, אלון אולארצ'יק, מיקה קרני, דנה ברגר, אריאל זילבר ורמי קליינשטיין

גידי גוב. אילן בשור,
על קו הזינוק. גידי גוב/אילן בשור

לראשונה יבצע גידי גוב על הבמה את השירים מתוכנית האירוח הנושנה שלו, "לילה גוב" ששודרה בערוץ 2 בזכיינית טלעד, בשעות שהובילו אל "תיקים באפלה".

ב-8 בנובמבר 1993, ארבעה ימים לאחר שעלה ערוץ 2 לאוויר, שודרה לראשונה בטלעד התכנית "לילה גוב", ששודרה במשך חמש עונות רצופות (וחזרה לעונה אחת נוספת ב-2002). לצד שלל הראיונות, המערכונים והפינות שהיא הביאה לעולם, זכורה התוכנית בשל השירים שחתמו אותה. מעל ל-150 שירים חודשו במסגרת שירי הסיום של "לילה גוב". על פי רוב היו אלה דואטים שבוצעו עם שלל אמנים, ונוצרו במיוחד עבור התוכנית ולא היו כלולים ברפרטואר של האמן האורח או של גוב. גרסאות כיסוי לשירים ישנים וחדשים, שזכו לעיבודים מיוחדים של מיטב המוזיקאים והונצחו בחמישה אלבומים.

25 שנים עברו מאז שביצע גוב לראשונה את "על קו הזינוק" בסוף התכנית הראשונה, ועכשיו הוא עומד לעשות זאת שוב יחד עם נבחרת אורחים שלקחה חלק באותם הדואטים. גוב ישיר יחד עם אבי קושניר, אלון אולארצ'יק, אלי לוזון, אריאל זילבר, דנה ברגר, לאה שבת, מאור כהן, מוני מושונוב, מיקה קרני ורמי קליינשטיין - כולם יגישו את מיטב הביצועים של "לילה גוב" במופע שייערך בצהרי יום שישי, 25 בינואר 2019 בהיכל התרבות תל אביב.

בין הקלאסיקות שניתן יהיה לצפות להן בעיבודים המקוריים: "על קו הזינוק", "אחלה עולם", "אהבה ראשונה", "איזו מדינה", "לילה", "רק בגלל הרוח", "שמש שמש", "ליל אמש" הם רק חלק קטן מהשירים שישוחזרו במופע בעיבודים המקוריים. על הבמה לצדו של גוב תופיע להקת הנגנים הקבועה, המונה את ערן וייץ, יובל שפריר, יניב דדון, ואלעד אדר בשילוב חברי התנינים, הלא הם אלון הלל, יוראי אורון, אלכס פולק ועדי רנרט, ובתוספת נגנים אורחים. את המופע תנהל אמנותית אתי אנטה-שגב, מי שערכה את "לילה גוב" במשך חמש העונות הראשונות, והייתה שותפה ליצירתם של דואטים רבים בתוכנית.

  • עוד באותו נושא:
  • גידי גוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully