וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מיום ראשון הקרוב: קול הקמפוס מגיעה אל רדיו הקצה

8.11.2018 / 10:55

רדיו הקצה מתרחב ומציג לוח שידורים חדש, שלראשונה כולל שידורים לכל אורך היום. בין ההיילייטס: שובה של תחנת קול הקמפוס, שקיפחה את חייה בקיץ 2017. מדי סופ"ש ישדרו כל שדרניה תוכניות בזה אחר זה

אייל פרידמן, קוואמי דה לה פוקס, רדיו הקצה. סילאן דלאל,
אייל פרידמן/קוואמי דה לה פוקס/סילאן דלאל

רדיו הקצה מציג לוח שידורים חדש עם שדרנים חדשים וגם אתר חדש - הכול החל מיום ראשון הקרוב, 11 בנובמבר. התחנה תשדר באופן קבוע כל יום כבר החל מ-11:00 בבוקר ובימי שישי החל מ-9:00 בבוקר ועד הלילה. לצד התוכניות הקיימות כיום - כמו אלה של קוואמי, יואב קוטנר, ניצן פינקו, יהוא ירון ואורי זר אביב - יעלו בין השאר תוכניות חדשות בעריכתם ובהגשתם של עוזי פרויס, מגדולי העורכים של גל"צ בסוף האייטיז-תחילת הניינטיז, שחוזר לעשות רדיו לאחר 26 שנים, גיא חג'ג' ישדר מהאולפן שלו בקנדה, יוצאת גלגל"צ ניצן נחומזון תשדר מגזין אינדי-פופ-רוק שבועי, תומר קופר ישדר את "הרמוניה דרומית" שצוללת לנבכי האמריקנה, ולאון פלדמן יארח אמנים וישדר מאולפן שהוקם בסלון ביתו. יעלו גם תכניות חדשות של היפ-הופ נשי, מוזיקה מארצות ערב, אלקטרוניקה נסיונית ועוד.

הדובדבן על קצפת לוח השידורים החדש הוא שובה לחיים של תחנת קול הקמפוס בתוך רדיו הקצה, תחת השם "קמפוס הקצה". במשך 22 שנים פעלה קול הקמפוס בבית הספר לתקשורת של המכללה למנהל והפכה למקום של מוזיקה אלטרנטיבית ותרבות שוליים, עד שנסגרה בסוף אוגוסט 2017. כעת, מדי סופ"ש בין 15:00 ביום שישי ל-23:00 במוצ"ש, ישדרו כל שדרני קול הקמפוס ברדיו הקצה. בלוח השידורים החדש ישתלבו תכניות ותיקות לצד תוכניות חדשות ברוח התקופה. בין השאר ישובו לשדר גיל רוביו, ברק הלר חיון, אסף קפלן, אסף בן קרת, ליאור שיינברגר, גלית גרינר, ניר חסון, הדר זילברשטיין, יבגני צ'רטקוב ועוד.

תחנת רדיו הקצה, שהוקמה כתחנת רדיו אינטרנטית עצמאית לפני כשש וחצי שנים ומשדרת ממכללת BPM, היא המעוז הרדיופוני הבולט לחובבי המוזיקה האלטרנטיבית והאינדי בארץ הקודש. התחנה העצמאית פועלת בהתנדבות מלאה על ידי כל העוסקים במלאכה, בניצוחו של קוואמי (אייל פרידמן), מייסד התחנה ומנהלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully