וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין לי מושג למה צריך חוק שיכול לגרום לאמן להצטייר כלא נאמן"

18.11.2018 / 0:23

המוזיקאי רמי קלינשטיין, שחוגג בימים אלו 30 שנות קריירה, מוציא הבוקר שיר חדש בניחוח אייטיז בשם "יפה שבא לבכות". "כבר הרבה זמן לא שחררתי שיר אהבה פשוט וכיפי", הוא אומר. ויש לו גם מסר למירי רגב: "חופש יצירתי הוא הבסיס בכל אמנות". האזינו לשיר בהשמעת בכורה

צילום סטילס: רמי זרינגר

רמי קלינשטיין, החוגג בימים אלו 30 שנות קריירה מוזיקלית ענפה, מוציא הבוקר (רביעי) שיר חדש עם ניחוחות של אייטיז ועם זיכרונות מקלינשטיין של הבנדנה על הראש והאורגן התלוי על הצוואר. השיר, "יפה שבא לבכות", נכתב על ידי שחף וולמן והולחן על ידי קלינשטיין, שאף הפיק אותו מוזיקלית.

"השיר נכתב על ידי כותבת מוכשרת ששיתפתי איתה פעולה בכמה שירים בעבר במסגרת האלבום 'אנשים טובים'", מספר קלינשטיין לוואלה! תרבות. "בתקופה האחרונה אספתי הרבה מאוד שירים וזה היה בין השירים הבולטים שבהם.
כבר הרבה זמן לא שחררתי שיר אהבה פשוט וכיפי. השיר אפשר לי לעשות הפקה מוזיקלית מגניבה שיש בה גם
קצת אייטיז והזכיר לי את המקום שבו התחלתי את הקריירה".

מה חשבת על חוק הנאמנות בתרבות שקידמה שרת התרבות מירי רגב?

"חופש יצירתי הוא הבסיס בכל אמנות. אני עוסק בתחום שלשמחתי לאורך כל השנים כל השקעה כלכלית בו הייתה פרטית שלי. יש כמובן תחומי אמנות שמבקשים עזרה ממוסדות וטבעי שזה יוצר מתח בין יוצרי התוכן לבין המשקיעים. מה שעושה את העניין מורכב זה אם המשקיע הוא הממשלה, שלה יש אינטרסים משלה. יחד עם זאת אין לי מושג למה צריך לחוקק חוק שכזה שיכול לגרום לאמן - שאין נאמן ממנו למדינה - להצטייר כלא כזה רק בגלל שהוא מבטא ביצירתו ביקורת".

האזינו (למעלה) לשירו החדש של קלינשטיין

seperator

הופעות קרובות של רמי קלינשטיין

16.11, יום שישי, מועדון "גריי" יהוד, מופע צהריים
7.12 יום שישי, זאפה הרצליה, מופע צהריים
15.12 יום שבת, מועדון ברל'ה, להבות חביבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully