וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרור מגיע לאירוויזיון: הסדרה הקומית החדשה של כאן 11

18.11.2018 / 14:38

פרסום ראשון: מיני-סדרה קומית חדשה בכאן 11, "דוז פואה" (שם זמני), עוסקת בזמר צרפתי מוסלמי הנשלח לאירוויזיון, נחשד על ידי המוסד כטרוריסט ונסחט על ידי דאעש. דני סירקין ("שטוקהולם") יביים, הליהוקים בעיצומם ומחפשים גם שחקנים צרפתיים, הצילומים יחלו בינואר

נטע ברזילי אירוויזיון 2018. AP
נטע ברזילי/AP

מיני סדרה קומית חדשה, המחברת בין אירוויזיון לטרור ושמה הזמני הוא "דוז פואה", נמצאת בימים אלו בתהליכי עשייה - כך נודע לוואלה! תרבות. הסדרה מיועדת לשידור בכאן 11.

במאי ועורך התסריט של הסדרה הוא דני סירקין (שיצר השנה לתאגיד את "שטוקהולם" שכתבה נועה ידלין), המפיק הוא אדר שפרמן, היוצרים הם יואב הבל ואסף זליקוביץ, שגם כתבו ביחד עם שראל פיטרמן. הסדרה נמצאת כעת בשלב הליהוקים, ולצד השחקנים הישראליים מחפשים עבורה גם שחקנים צרפתיים. הצילומים אמורים להתחיל בינואר. אחת האפשרויות שנבחנות היא להספיק לסיימה ולשדרה באביב הקרוב, עוד לפני קיום אירוויזיון 2019 בתל אביב.

דני סירקין. ורד אדיר,
הבמאי דני סירקין/ורד אדיר

במרכז עלילתה של מיני הסדרה עומד זמר צרפתי ממוצא מוסלמי, גיי בארון, אשר נשלח לייצג את צרפת באירוויזיון. המוסד הישראלי דולק בעקבותיו בחשד שהוא טרוריסט ודאעש סוחטים אותו, ומצמידים לו מלווה טרוריסט שיכניס אותו לאירוויזיון. העניינים מסתבכים ומתחילה קומדיית טעויות.

הנושאים בהם נוגעת הסדרה החדשה של דני סירקין מתכתבים עם יצירות קודמות עליהן היה חתום - אירוויזיון וביון. בשנת 2003 עסק באירוויזיון בסרט הטלוויזיה מעוטר הפרסים "הללויה" שביים ל-HOT, קומדיה שמתרחשת על רקע אירוויזיון 1979 בישראל; וביון - נושא בו עסק ב"המדרשה", ששודרה ברשת ונרכשה על ידי נטפליקס, וב"תא גורדין" ששודרה ב-yes ונמכרה בין השאר לרשת NBC.

טרם התקבלה תגובת התאגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully