וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאש יופיע בישראל עם מיילס קנדי והקונספירטורז

26.11.2018 / 8:00

שנתיים לאחר הופעת גאנז אנד רוזס בפארק הירקון בישראל, ישוב לארץ גיטריסט הלהקה סלאש, הפעם כשהוא בפרונט ומלווה במיילס קנדי והקונספירטורז, בעקבות אלבומם האחרון, "Living The Dream". כל הפרטים

סלאש, מיילס קנדי והקונספירטורז. יח"צ,
סלאש, מיילס קנדי והקונספירטורז/יח"צ

שנתיים לאחר הופעתה המוצלחת של גאנז אנד רוזס בפארק הירקון בישראל, ישוב לארץ גיטריסט הלהקה סלאש, הפעם כשהוא בפרונט ומלווה במיילס קנדי והקונספירטורז. המופע, הנקרא בשם אלבומם "Living The Dream", יתקיים ב-9 ביולי בביתן 1, מרכז הירידים, תל אביב.


המוזיקאי סלאש, כינויו של סול הדסון, הנחשב אחד מגדולי הגיטריסטים ברוק, פרץ לתודעה עם גאנז אנד רוזס בה פעל בסוף שנות ה-80 ותחילת ה-90, וחזר אליה עם האיחוד של ההרכב המקורי בשנת 2016. באמצע שנות השמונים, לאחר עזיבת גאנז אנד רוזס, היה ממייסדי הסופרגרופ ולווט ריבולבר.

צפו בהופעה מלאה של "סלאש, מיילס קנדי והקונספירטורז" בסידני

בנוסף, הוא הוציא ארבעה אלבומי סולו, האחרון שבהם, "Living The Dream" עם להקתו שכונתה גם "סלאש, מיילס קנדי והקונספירטורז". קנדי הוא גיטריסט וזמר אמריקאי, המוכר גם מלהקת ההבי מטאל אלטר ברידג'. הוא שיתף פעולה עם סלאש כבר ב- 2010, כאחד הזמרים באלבום הסולו של סלאש (לצד כריס קורנל, קיד רוק, פרגי ואוזי אוסבורן) וכזמר בלעדי בהופעותיו. באלבום הסולו השני של סלאש, "Apocalyptic Love", קנדי שימש כזמר היחיד. אלבום זה היה הראשון של "סלאש, מיילס קנדי והקונספירטורז". הקונספירטורז הם הבסיסט טוד קרנס, המתופף ברנט פיץ והגיטריסט פרנק סידוריס. בשנת 2012 קנדי החליף את אקסל רוז וביצע שלושה שירים של גאנז אנד רוזס עם ארבעה חברי להקה מקוריים בטקס לרגל כניסת הלהקה להיכל התהילה של הרוקנרול.

על הפקת המופע בישראל חתומים שוקי וייס ולייב ניישן ישראל. מכירה מוקדמת מוגבלת ל-24 שעות נפתחת היום (26 בנובמבר) ללקוחות חלק מחברות האשראי במחיר של 239 שקלים. המכירה לקהל הרחב תחל מחר (שלישי, ה-27 בחודש) במחיר של 339 שקלים. כרטיסים ניתן יהיה לקנות כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully