וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהות מסתורית: השם החדש של קולדפליי

27.11.2018 / 18:20

האם קולדפליי מחליפה את שמה? חברת התקליטים של ההרכב המצליח פרסמה הודעה על החתמה חדשה של להקה בשם LosUnidades, לצד צללית של ארבעה אנשים. מעריצים הצביעו על דימיון מפתיע לחברי קולדפליי ומצאו רמזים נוספים לאפשרות שמאחורי השם החדש מסתתרת להקתו של כריס מרטין

קולדפליי. GettyImages
קולדפליי/GettyImages

האם קולדפליי מחליפה את שמה? הלהקה הפופולרית בכל העולם וגם בישראל, צפויה להוציא היום חומר מוזיקלי חדש - אך לא תחת שמה המוכר, אלא בשם "Los Unidades". כך לפי פרסומים ברשתות החברתיות ובכלי תקשורת בינלאומיים.

פרלופון, חברת התקליטים של קולדפליי, צייצה אתמול בטוויטר כי היא "שמחה להציג החתמה חדשה - #LosUnidades", לצד תמונת צללית של ארבעה אנשים, שמעריצים הצביעו על דימיון מפתיע ביניהם לחברי קולדפליי. להקתו של כריס מרטין אף פיברטה את הציוץ, מה שנתפס כרמז נוסף. אחד מחשבונות המעריצים, ColplayXtra שמו, אף חקר ומצא הסכם זכויות יוצרים בו רשומים כבעלי Los Unidades האמנים כריס מרטין, ג'ון באקלנד, וויל צ'פמן וגאי ברימן, להלן ארבעת חברי קולדפליי.

בנוסף, בתחתית התמונה שהועלתה נכתב "Y02LPAC81ODL", כתב סתרים שאינו אלא שיכול אותיות של המילה " COLDPLAY2018". מקורות הקרובים לקולדפליי צוטטו באחרונה בתקשורת הזרה כי הלהקה עובדת על חומר חדש, בשיתוף פעולה עם מאט וויטקרוס, במאי הסרט התיעודי עליה, "A Head Full Of Dreams", מה שרמז לכך שההרכב מתכוון לחזור לאולפן שנה הבאה. אז הנה זה קורה, אם כי לא בדרך שציפינו.

(עדכון, 19:49): עכשיו זה רשמי - חברת פרלופון הכריזה כי תוציא ביום שישי מיני אלבום (EP) שבו חברי קולדפליי יופיעו כחברי להקת "Los Unidades". הלהקה הוציאה את השיר "E-Lo", בשיתוף עם פארל וויליאמס. האזינו לשיר.

עוד באותו נושא

מהלהקה שכמעט נקברה ועד התינוק שמת באמת: הסיפור מאחורי "האלבום הלבן" של הביטלס

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • קולדפליי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully