וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר אלינו שוב: בון ג'ובי יופיעו בישראל בקיץ הקרוב

16.12.2018 / 7:00

הלהקה האהובה, שהופיעה בישראל לפני ארבע שנים, תגיע אלינו שוב להופעה נוספת שתתקיים ב-25 ביולי 2019. כמה יעלו כרטיסים? לכל הפרטים

יח"צ - חד פעמי

ארבע שנים אחרי שמילא את פארק הירקון והבטיח לחזור אלינו, בון ג'ובי מקיימים וחוזרים לישראל. בון ג'ובי יגיעו לישראל ב-25 ביולי 2019 כתחנה האחרונה בסיבוב ההופעות העולמי החדש This house is not for sale שהחל לפני שמונה חודשים באמריקה. סיבוב ההופעות המשיך לאסיה ולאוסטרליה ומשם יגיע לאירופה. מכירת הכרטיסים תתחיל הערב ב-18:00 באתר טיקטמאסטר ישראל. מחיר כרטיס לגולדן רינג - 855 שקלים, כרטיס וי.איי.פי - 955 שקלים, ודשא - 335 שקלים. על הבאתם לישראל אמונים המפיקים "לייב ניישן ישראל - בלוסטון גרופ" - שי מור יוסף וגיא בסר.

"אני לא בטוח מה הסוד להמשיך ולהופיע גם בגיל מבוגר, אבל אם יש אחד כזה - עדיף לשאול את מיק ג'אגר ופול מקרטני איך הם עדיין עושים את זה", מסר בון ג'ובי למעריציו בישראל. "המקום שבו אני נמצא כרגע הוא ברכה מוחלטת. להיות מסוגל לבצע את השירים שכתבתי מול קהל מעריצים ענק - זה עונג עצום שאף פעם לא נפגם". עוד הוסיף כי הוא מצפה להופיע שוב פעם בישראל: "אני זוכר איך נדהמתי מהאנרגיה של המעריצים ואני בטוח שהפעם זה לא יהיה שונה".

בון ג'ובי, אחת הלהקות המצליחות בעולם, קיימת מאז 1983 ויש לה בסיס מעריצים נרחב בישראל. בין להיטיה הגדולים נמנים "Always", "Bed of Roses", "It's My Life", "Livin' On A Prayer" ורבים אחרים. סיבוב ההופעות שלה ב-2010 הוכתר כמצליח ביותר בעולם לאותה שנה על ידי המגזין בילבורד. בשנת 2015 הם כאמור הופיעו בישראל מול קהל ענק של 50 אלף איש בפארק הירקון בתל אביב. הם לא שרו כמה להיטים ענקיים, ובראשם "Always" ו-"Bed of Roses", אך למרות זאת ההופעה הייתה טובה ומלהיבה.

ישירו את זה הפעם? always

  • עוד באותו נושא:
  • בון ג'ובי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully