וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אוהב את החזה שלך צמוד אלי": שערוריית הסרטון של דרייק נוגע בבת ה-17

6.1.2019 / 13:39

בסרטון משנת 2010, שעלה בסוף השבוע לטוויטר, נראה דרייק כשהוא מחבק, מנשק ונוגע באיבריה המוצנעים של מעריצה שעלתה לבמה. כששאל אותה לגילה, ענתה לו "17", והוא בתגובה אמר לקהל: "אני לא יכול ללכת לכלא. אני אוהב שהחזה שלך צמוד אלי"

סרטון של הראפר דרייק משנת 2010, שעלה בסוף השבוע לטוויטר, מעורר סערה: בסרטון נראה דרייק (אז בן 23) מעלה לבמה מעריצה במהלך הופעה בקולורדו. בסרטון הוא נראה מחבק ומנשק אותה ואף נוגע לה בחזה תוך כדי חיבוק כשהוא מאחוריה. בשלב מסוים הוא שואל אותה בת כמה היא, היא משיבה: "17", והוא ממשיך לגעת בה תוך שהוא מתבדח על הגיל שלה ומוסיף: "אני לא יכול ללכת לכלא" לקול תשואות הקהל.

"היה לי כיף. אני לא יודע אם אני צריך להרגיש אשם או לא, אבל היה כיף. היה לי כיף להרגיש את החזה שלך על הגוף שלי ואני רוצה להודות לך", אמר דרייק לצעירה לפני שנפרד ממנה. כשנפרד ממנה סופית, נישק אותה על היד ועל הפה.

הסרטון עורר מהר מאוד סערה: הוא זכה לאינספור שיתופים וכן לתגובות זועמות. רבים כתבו שמדובר בהטרדה מינית ורבים אף נדהמו מתגובת הקהל האדישה. "אפשר לשמוע אינספור אנשים מריעים לדרייק", כתבה אחת הגולשות. אחרים קראו לו "אפס", "סוטה", "חתיכת חרא" ו"איש דוחה". דרייק עצמו לא הגיב עד כה לסערה שנגרמה בעקבות פרסום הסרטון.

צפו בסרטון שעורר סערה:

  • עוד באותו נושא:
  • דרייק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully