וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול VIP: כמה התגעגענו למופע הפסיכוטי של שי חי

גיא אורדיבר

20.1.2019 / 8:30

מה מסתבר? ששי חי לא כזה רגוע והיפי ועשה וואחד מהפך עם היקום ומחבק צ'ינצ'ילות כמו שהוא סיפר בהתחלה. מסתבר שהוא עדיין אותו הדרמה קווין שכולנו אוהבים. וגם: שמנו לב ששטראובר ועדן מתקרבים וזה ממש מחמם לנו את הלב. בלוג האח הגדול VIP

האח הגדול VIP. צילום מסך
האח הגדול VIP/צילום מסך

אחרי פרק של מעל שעתיים שכלל את עלילותיו של גיבור ישראל הצדיק עדי לאון והשפתון שלו, סיפור אהבה בין שני ילדים בני 3, חזרתו של שי חי שכולנו הכרנו וכותב אחד שרק חיכה להפסקת הפרסומות כדי לעשות פיפי, אפשר להגיד שהעונה אשכרה התחילה להיות מעניינת. וכן, גם אותנו זה הפתיע.

אני זוכר שהפרק התחיל, אי שם בשעה 21:15. כשעוד הייתי צעיר. מעל שעתיים מהחיים שלי צפיתי בדבר הזה שנקרא האח הגדול עונת ה-VIP ואני לא כל כך יודע מה לעשות עם כמות המידע המיותר שיש לי בראש כרגע, אז אני פשוט אכתוב את הכל פה.

קצת אחרי פתיחת הפרק נכנס עדי לאון לחדר האח הגדול כדי להגיד לאח שהוא פגוע ממנו. זאת משום שבפרק הקודם האח הגדול דחף לו וואחד אבטיח לאחוריים וחשף בפני כל הדיירים את העובדה שלאון הוא זה ששלט בגורלם עד עכשיו. האמת? הם קצת הגזימו שם בהפקה. כאילו נכון, גם אני קצת שמחתי לראות את עדי לאון מקבל את מה שמגיע לו אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שזה היה די אכזרי. כמעט כמו לצפות בפרק של מעל שעתיים כשיש לך פיפי והפסקת הפרסומות הראשונה הייתה רק אחרי שעה מתחילת הפרק.

האח הגדול VIP. צילום מסך
האח הגדול VIP/צילום מסך

אחרי שעשיתי פיפי בהפסקת הפרסומות הראשונה נחשפנו לתחילתו של סיפור אהבה מהאגדות. לא, אני לא מדבר על עדי לאון והשפתון שלו, וגם לא על אחד מהקליפים הנוראיים של בן זיני וטיילור מלכוב. אני מדבר על אסף ונטלי דדון. איזה סיפור אהבה מלבב. באמת, מרגש לראות איך שני אנשים שאין ביניהם שום דבר במשותף חוץ מהעובדה ששניהם נראים טוב, יכולים להתאהב ככה. צפיתי במשך מעל שעתיים (אני לא אפסיק להגיד את זה) בשיחות ביניהם ואני שמח להכריז כאן על פתיחת עונת האח הגדול - "גן חווה". מצד אחד - אסף, ילד קצת מיוחד שנשאר גן. ומצד שני - נטלי, הילדה שחולמת על נסיך שייקח אותה מעדי לאון. זה היה כמו לראות שני ילדים בני 3 מנסים לפרלטט. אני לא אופתע אם בפרק הבא נטלי תשכנע את אסף לדחוף דשא לתחתונים ולרוץ מסביב לחצר (יש מצב שזה מבוסס על החוויות האישיות של הכותב מגן חובה אבל הוא לא מודה בכלום). האמת היא שזה בעיקר נראה שזה לא ממש משנה מה אסף יגיד, נטלי בעיקר שמחה שהוא מחזר אחריה. גם אם זה אומר שהוא מבקש מעדן לשאול את נטלי איך היא אוהבת את הקפה שלה כשנטלי עומדת מאחוריו. מביכוש.

בהמשך נחשפנו לעלילותיו של הרב הצדיק עדי לאון שהתפלל עם טלית לקב"ה ואפילו בירך את עדן שכידוע בתור טרנסית צריכה את הברכה שלו. נראה שבכלליות עדי לקח את עדן בתור פרויקט. הוא כל הזמן מופתע מכמה שהיא בן אדם טוב ומרשים אפילו שהיא טרנסית, לא עלינו. מה שהכי מצחיק בכל הסיפור זה שהוא בטוח שהיא צריכה את העזרה שלו כדי שיקבלו אותה בחברה שלנו. הוא בטוח שהיא מנודה מהחברה הישראלית בשנת 2019 והוא הגיבור שיראה לכולם שהיא גם בן אדם. הרי אחרי הכל היא לא גוי על פי דבריו של לאון.

עוד באותו נושא

"האח הגדול VIP": פרק הפתיחה שהוריד את כולנו לביוב

לכתבה המלאה
האח הגדול VIP. צילום מסך
האח הגדול VIP/צילום מסך

מיד לאחר מכן הגיע המופע המרכזי. הרגע שעבורו כולנו קנינו כרטיס. הדיירים ישבו בפינת העישון ודיברו על הא ודא ופתאום משום מקום התחיל עדי לאון לצרוח על נרי ליבנה שהיא שמאלנית שמכפישה את ישראל בעולם. זה היה נראה כאילו שהוא נזכר פתאום שהוא יצא כל כך רע בפרק הקודם שהוא חייב לעשות עכשיו משהו כדי שהצופים יחזרו לאהוב אותו. נרי, שהייתה מופתעת כמו כולם, ניסתה לענות לו בשקט ובנועם אבל הוא לא הקשיב. הוא רק המשיך לצעוק עליה בזמן שהוא מתעצבן יותר ויותר מהצעקות של עצמו עד שהוא נכנס לבית כדי להירגע (מעצמו!). לא רק שזו הייתה הצגה, זו הייתה הצגה גרועה. לאחר שהוא "נרגע" הוא חזר כדי לדבר עם נרי שפרצה בבכי שלא הפסיק. והאמת היא שאי אפשר היה שלא לרחם עליה. אפילו לאון הבין בסוף שהיא לא הכתובת לזכות באהדת הצופים על גבה, והתנצל.

אחרי המופע המרכזי קרו עוד כל מיני דברים לא מעניינים חוץ מזה שבן זיני אמר שהוא בדאון כי הוא לא מוצא את עצמו בבית (אמרתי לכם שזה יקרה) וזה שאסף סיפר שפעם סוכן גדול מארה"ב הציע לו לצפות בו ובבן זוגו בזמן שהם שוכבים תמורת 100,000 דולר וחוזה הקלטות בחברת תקליטים גדולה. אסף סיפר שלמרות שזה היה מפתה הוא סירב בסוף. אני אישית יכול להגיד שאני מאוד גאה באסף. ולסוכן הזה אני רק יכול להגיד שאם אתה קורא את הטור הזה אז דבר איתי אחי.

האח הגדול VIP. צילום מסך
האח הגדול VIP/צילום מסך

ואז הגיע המופע של שי חי (אלוהים, כמה שהתגעגעתי). אז מסתבררררר ששי חי לא כזה רגוע והיפי ועשה וואחד מהפך עם היקום ומחבק צ'ינצ'ילות כמו שהוא סיפר בהתחלה. מסתבר שהוא עדיין אותו הדרמה קווין שכולנו אוהבים. כשניתנה לו האפשרות להוסיף מישהו במקומו לרשימת ההדחה, שי חי קם ובמה שנראה כמו התקף פסיכוטי החל להאשים את נטלי דדון בכל מיני דברים. אבל אז נטלי ושאר הדיירים די הסבירו לו שהוא טועה ומגזים ומאז נראה ששי חי נע ונד בבית האח הגדול, שואל את עצמו מי הוא בעצם בעולם והאם הסלידה שלו מנטלי באמת מוצדקת.

בסוף הפרק הודח הדייר הראשון בבית האח - גילי מוסינזון. האמת היא שזה לא ממש מפתיע כי הוא לא דיבר יותר מדי או עשה משהו מעניין. וחבל, אני בטוח שאם היו נותנים לו עוד זמן הייתם מגלים בן אדם מקסים. או לפחות הייתה אורגיה. אחד מהשניים.

וכן, ראיתי שלירן שטראובר ועדן מתקרבים. וכן, זה קצת מפתיע. וכן, אני לא בטוח שהוא יודע שהיא הייתה פעם גבר. אבל היי, אני חושב שיש פה מסר מאוד יפה ששניהם מעבירים. בלי ציניות.

יאללה, יש לי פיפי.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully