וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליקר, מוניקה סקס, שלום חנוך ואביב גפן: כל ענקי הרוק על במה אחת

18.2.2019 / 8:16

פוליקר והסופרגרופ vegan friendly לראשונה על במה אחת, מוניקה סקס יארחו את שלום חנוך, איפה הילד את אביב גפן, מרסדס בנד את פול טראנק: כל אלו ועוד יופיעו ב"מגבירים את הלילה" במסגרת פסטיבל רוק אביב 2019 ב-13 באפריל בלייב פארק ראשון לציון. לכל הפרטים

צילום: אבי כהן

אם גם אתם חולים על רוקנרול ומתגעגעים לתקופות שכולם היו נותנים בראש עם גיטרות ודיסטורשן, הפסטיבל הבא הוא בדיוק מה שציפיתם לו: "מגבירים את הלילה", אירוע הרוק במסגרת פסטיבל רוק אביב 2019 של קבוצת זאפה, יתקיים השנה ב-13 באפריל בלייב פארק ראשון לציון ויכלול שמונה הופעות על במה אחת. הדלתות ייפתחו בשעה 18:00 והמופעים יתקיימו עד אחרי חצות הליל. במסגרת הפסטיבל, שמופק על ידי המון ווליום, יהיו כמה חיבורים מוזיקליים מעניינים במיוחד.

מי במי במופעים? יהודה פוליקר יופיע לראשונה עם להקת Vegan Friendly ויחשוף כמה מהשירים החדשים מהאלבום המשותף; מוניקה סקס יארחו את שלום חנוך במופע לקראת אלבום חדש; איפה הילד יארחו את אביב גפן; זקני צפת יחזרו לאלבום הכחול הקלאסי שהנפיק שורה של להיטים ("השכן", "שישי שבת", "רק אל תלכי"), מרסדס בנד יארחו את פול טראנק; הילה רוח תארח את שלומי שבן; אלון עדר ולהקתו יארחו את דורון טלמון מלהקת ג'יין בורדו; וגלעד כהנא יאלתר פרי סטייל על ביטים בליווי המוזיקאי והדי ג'יי עטר מיינר.

יהודה פוליקר שיר חדש "תבוא"/יח"צ - חד פעמי
איפה הילד ומניקה סקס. צילום מסך
ענקיות. איפה הילד ומוניקה סקס/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully