וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר הודסון, לשעבר מסולני סופרטרמפ, יופיע בישראל

7.3.2019 / 13:17

הזמר, היוצר והמוזיקאי האנגלי רוג'ר הודסון, המוכר בעיקר כאחד ממייסדיה ומסולניה לשעבר של להקת סופרטרמפ, יופיע בישראל ללא הלהקה בה פרץ. הודסון שר והלחין בין השאר את להיטי הלהקה "It's Raining Again", "The Logical Song" ו-"Breakfast in America". כל הפרטים

רוג'ר הודג'סון מלהקת סופרטרמפ. יח"צ,
הכל התחיל מאודישן לתפקיד הגיטריסט ללהקת סופרטרמפ. רוג'ר הודסון/יח"צ

הזמר, היוצר והמוזיקאי האנגלי רודג'ר הודסון בן ה-68, המוכר בעיקר כאחד ממייסדיה ומסולניה לשעבר של להקת סופרטרמפ, יופיע בישראל, ללא הלהקה שבה פרץ. הוא יקיים הופעה ב-11 בנובמבר בהיכל ביד אליהו, במסגרת סיבוב הופעות "Breakfast in America". הודסון שר והלחין בין השאר את להיטי סופרטרמפ "It's Raining Again", "The Logical Song" ו-"Breakfast in America".

בסוף שנות השישים ניגש הודסון לאודישן ללהקת הפרוגרסיב רוק סופרטרמפ, תחילה על תקן של גיטריסט, וגבר על 93 גיטריסטים אחרים. לאחר שריצ'ארד פאלמר הופיע לאודישן, הודסון הסכים לעבור לעמדת הבסיסט. האלבום הראשון של הלהקה, הקרוי על שמה, יצא בשנת 1970, והודסון הלחין את השירים עם ריק דיוויס, בעוד פאלמר כתב את מילותיהם, ושלושתם ביצעו אותם. פאלמר נטש במהרה, והודסון חזר לתפקיד הגיטריסט, ובמקביל שימש כקלידן לצד דיוויס.

בהמשך זכתה הלהקה להצלחה גם בארצות הברית וב-1977 עברו חבריה ללוס אנג'לס. בשנת 1979 זכתה להצלחתה המסחרית הגדולה ביותר עם צאת אלבומה "Breakfast in America" שנמכר ביותר מ-20 מיליון עותקים. כלל אלבומיה מכרו מעל ל-60 מיליון עותקים. בשנת 1983 נטש הודסון את הלהקה והמשיך בדרך עצמאית. לאחר שהתרחק מעולם המוזיקה, שב להופיע בשנת 2001.

על הפקת המופע חתומים מרסל אברם ומריו ארלובסקי. מחירי כרטיסים: 300-690 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully