וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההצלחה לפני שנתיים: טירז פור פירז יופיעו הקיץ בישראל

13.3.2019 / 7:17

שנתיים לאחר הופעתה הראשונה והמוצלחת בארץ, להקת טירז פור פירז תשוב הקיץ להופעה אצלנו. בין להיטיהם הגדולים: "כולם רוצים לשלוט בעולם", "Change", "עולם משוגע" ו-"Seeds of Love". איפה תתקיים ההופעה וכמה יעלו כרטיסים? כל הפרטים

טירז פור פירז. DR,
להיטי פופ קליטים בשילוב צלילים אפלים וטקסטים מורכבים. טירז פור פירז/DR

על רקע שממה בזירת ההופעות הבינלאומיות של קיץ 2019 בישראל, הנה בשורה משמחת: שנתיים לאחר הופעתה הראשונה והמוצלחת בארץ, הלהקה הבריטית הגדולה טירז פור פירז (Tears for fears) תשוב להופעה אצלנו שתיערך ב-23 ביולי בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב שאותו כבשו גם בפעם הקודמת.

הצמד רולנד אורזבל, המוכר יותר כ"זה עם השיער הארוך ששר יותר יפה", וקורט סמית', המוכר יותר כ"זה עם השיער הקצר ששר פחות יפה", נוסד בבריטניה ב-1981. חלק מקסמם הוא השילוב הלא שכיח בין מוזיקת פופ קליטה לצלילים קודרים וטקסטים מורכבים, נועזים וכנים, שאינם מובנים מאליו בפופ.

בשנות ה-80 הוציאו שלושה אלבומים בלתי נשכחים, מכרו עשרות מיליוני עותקים וחתומים על קלאסיקות שלגמרי עומדות במבחן הזמן, ובהם "כולם רוצים לשלוט בעולם", "Change", "עולם משוגע", "Seeds of Love" שנכתב כהומאז' לביטלס, "Pale Shelter" והשיר "Shout" שיצירתו כמו בחירת שם הלהקה הושפעו משיטת פסיכותרפיה בשם Primal Scream שבה המטופל חוזר לחוויות קשות מילדותו על ידי צעקות וצרחות של כאב.

טירז פור פירז. ליאור כתר,
תיקשרו בחום עם הקהל. טירז פור פירז בהופעתם הוקדמת בישראל, ביולי 2017/ליאור כתר

בשנת 1991 נפרדו חברי ההרכב, אך התאחדו שוב בשנת 2000. בהופעתם לפני כשנתיים היו נדיבים מאוד במינון הלהיטים. הם תקשרו בחום עם הקהל הישראלי ואמרו שבתל אביב "יש אנשים יפים". המופע גם זכה לביקורות טובות מאוד. על הפקת ההופעה חתומה קבוצת סברס. מכירה מוקדמת תיפתח לחברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על וחברי Fly Card היום (רביעי) בשעה 11:00. המכירה לקהל הרחב תיפתח מחר (14 במרץ) בשעה 9:00. מחירי כרטיסים: 244-794 שקלים. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully