וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד ענק: נינט טייב תופיע בפסטיבל וודסטוק 2019

20.3.2019 / 1:55

גאווה ישראלית: נינט טייב תככב בפסטיבל וודסטוק המחודש, שיתקיים במלאת 50 שנה לפסטיבל המיתולוגי המקורי, לצד שמות גדולים כמו ג'יי זי ומיילי סיירוס, וכמה מהאמנים שהופיעו גם בפסטיבל ב-1969 ששינה את ההיסטוריה

נינט טייב שיר בחזרה. דייב שחר
נינט טייב/דייב שחר

כבוד ענק: הזמרת נינט טייב תופיע בפסטיבל וודסטוק המחודש, שיתקיים במלאת 50 שנה לפסטיבל וודסטוק המיתולוגי המקורי. וודסטוק 2019 יימשך שלושה ימים, בין ה-16 ל-18 באוגוסט, ויופיעו מעל 80 אמנים ובהם שמות גדולים רבים כמו ג'יי זי, מיילי סיירוס, דה קילרז, אימג'ין דרגונז והבלק קיז. בנוסף, בפסטיבל ישתתפו כמה מהאמנים שהשתתפו בפסטיבל המקורי: המוזיקאי קאנטרי ג'ו מקדונלד, להקת סנטנה, דייוויד קרוסבי שהרכבו "קרוסבי, סטילס, נאש ויאנג" הופיע בפסטיבל ההיסטורי, להקת Canned Heat וג'ון פוגרטי מ"קרידנס קלירווטר רבייבל" שהופיעה בפסטיבל המקורי.

זוהי הצלחה נוספת בקריירה הבינלאומית של נינט, לאחר שלפני כמה חודשים גם התבשרנו שהיא קיבלה תפקיד ראשון בסרט ההוליוודי "Tell Me Why I Don't Like Mondays", בבימוי מרקוס תומפסון, שיעסוק בטבח שארע בבית ספר בסן דייגו בשנת 1979 על ידי ברנדה אן ספנסר. נינט, על פי הפרסומים, תשחק את תפקיד בת הזוג של אביה של ברנדה.

פסטיבל וודסטוק המקורי התקיים באוגוסט 1969, ונחשב למשמעותי מכל פסטיבלי הרוק של שנות השישים, לאחת מהתחנות הגדולות בהיסטוריה של המוזיקה בכלל ולאירוע חברתי מכונן ואנטי ממסדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully