וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרכב האלקטרוני Thievery Corporation יגיע להופעה בישראל

13.5.2019 / 6:00

הצמד האמריקאי Thievery Corporation, מחוזק בשפע נגנים, יגיע להופעה באמפיתיאטרון קיסריה בקיץ הקרוב. ההרכב יוצר מוזיקה אלקטרוניקה עדינה המשלבת בין אסיד ג'אז, טריפ הופ, מוזיקה הודית, רגאי, בוסה נובה וסול

ת'יברי קורפוריישן, Thievery Corporation. ג'ון שור,
הצורך לחדש. ת'יברי קורפוריישן/ג'ון שור

הצמד האמריקאי רוב גרזה ואריק הילטון נמצא בסביבה כבר מ-1996, וסחף אחריו כמות אדירה של מעריצים בעשור השלישי של קיומו. השניים הגיחו להופעות רבות בטלוויזיה, השתלבו בפסקולים של שוברי קופות ושיתפו פעולה עם קולגות בולטות כמו דיוויד ביירן, פרי פארל, הפליימינג ליפס, בבל ז'ילברטו, אנושקה שנקר ועוד. את כל זה הם עשו בלי להכניס להיט אחד לרדיו, ללא קליפים בתקציב גבוה, בלי גיבוי של לייבל גדול ועם צורך עז לחדש כל הזמן ולשבור את החלוקה הז'אנרית המוכרת. הת'יברי קורפוריישן מכרו מיליוני אלבומים ברחבי העולם ונחשבים להדליינרים של פסטיבלי המוזיקה המובילים בעולם כמו לולהפלוזה וקואצ'לה.

ההרכב נוצר בוושינגטון ב-1995, ומאז אלבום הבכורה שלהם - "Sounds from the Thievery Hi-Fi" שיצא שנה אחרי כן, הם הוציאו את האלבום המהולל "The Mirror Conspiracy" (עם הלהיט The Lebanese Blonde שהופיע בפסקול הסרט "גארדן סטייט") ועוד כששה אלבומי סטודיו, שני אוספי רמיקס ושני אלבומי מיקס שלוו בהופעות בכל העולם. אלבומם האחרון, "Treasures from the Temple", יצא באפריל 2018 והם כבר עובדים על חומרים חדשים. כשהם נשאלים על הדרייב שלהם להמשיך ולחדש הם אומרים: "מה שמעודד אותנו לייצר ולגוון את הצליל שלנו הוא הספקטרום הרחב של משתפי הפעולה והקהל שאנו מגיעים אליו. הייתה לנו הזכות לעבוד עם אמנים מרקעים תרבותיים, חברתיים ופוליטיים מגוונים ולזכות בקהל מעריצים מגוון באותה המידה. האנשים שהתחברו הודות לפרויקט הזה הם ההישג הכי גדול למוזיקה שאנחנו יוצרים, יצרנו ונייצר בשנים הקרובות".

אל ישראל תגיע הלהקה בהרכב של 11 נגנים, ותופיע באמפיתיאטרון קיסריה ב-24 ביולי 2019. מחיר הכרטיסים אחיד בכל המושבים - 269 ש"ח. לבעלי כרטיס אמריקן אקספרס - 229 ש"ח. המכירה תיפתח היום (שלישי) ב-8:00. ניתן לרכוש כאן.

על הבאתם של ת'יברי קורפוריישן לישראל אמונים שוקי וייס וכרמי וורטמן בשיתוף ילו בריק, סטייט אוף בליס ואינדיגיגז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully