וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קילבי, סולן להקת The Church, יופיע בתל אביב

20.5.2019 / 14:29

סטיב קילבי, סולן להקת The Church, ששר את הלהיט "Under The Milky Way", יופיע ביוני בתל אביב. הוא ישיק גרסת הוויניל לאלבום "Unseen Music Unheard Words" היוצא מחדש בלייבל זהב שחור, ילווה על ידי אמנדה קריימר, ויבצע שירי סולו וגם מלהיטי The Church

סטיב קילבי, סולן להקת "The Church" ואמנדה קריימר. יח"צ,
סטיב קילבי, סולן להקת "The Church" ואמנדה קריימר/יח"צ

סטיב קילבי, סולן וכותב השירים העיקרי של The Church האוסטרלית, מלהקות הניו ווייב הגדולות של האייטיז החתומה על להיט הענק " Under The Milky Way", יופיע לראשונה בישראל במוצאי שבת ה-15 ביוני להופעה אינטימית באוזןבר, תל אביב. קילבי האנגלי-אוסטרלי בן ה-64, סינגר סונגרייטר מוערך בפני עצמו, ישיק בהופעה את גרסת הוויניל של "Unseen Music Unheard Words", אלבום הניאו-פסיכדליה המשותף עם מרטין קנדי, שיצא בלייבל זהב שחור מבית האוזן השלישית. קילבי יופיע ללא להקתו הידועה, אך בליווי אמנדה קריימר, חברת הסייקאדליק פרס, שהייתה חברה גם בגולדן פאלומינוס של אנטון פייר, וביחד יבצע הצמד שירים מהאלבום המדובר, לצד שירים מקריירת הסולו של קילבי ולהיטי עבר של The Church.

בשנת 1980 היה ממייסדי להקת הרוק הפסיכדלי The Church שבה שימש גם כסולן ובסיסט. שנה לאחר שנוסדה בסידני, אוסטרליה, הוציאה את אלבום הבכורה, " Of Skins and Heart" שמו, שכלל את להיט הרדיו "The Unguarded Moment". היא הפכה לאחת הלהקות המזוהות ביותר עם הגל החדש הרוק האינדי של אותו עשור, ועם הזמן הסגנון שלהם נע יותר לכיוון הדרים-פופ והפוסט-רוק. פריצתה הגדולה של הלהקה היתה בשנת 1988, עם הלהיט "Under the Milky Way" מתוך האלבום "Starfish", שהכניס אותה אל המיינסטרים. הלהקה פועלת עד היום, עם שניים מארבעת חבריה המקוריים, ובהם קילבי.

מחוץ ללהקה, קילבי פעל גם כמפיק מוזיקלי, משורר וצייר. הוא הוציא 14 אלבומי סולו, ובנוסף מיני אלבום ושיתופי פעולה עם אמנים נוספים, בהם כאמור מרטין קנדי. עיתונאי וחוקר המוזיקה איאן מקפרלין כתב: "הקלטות הסולו של קילבי מאתגרות ומעוררות, ונעות מאלקטרוניקה ואוונגרד ועד אקוסטי וסימפוני, משירים עליזים וחלומיים ועד זועפים וציניים".

הלייבל זהב שחור של האוזן השלישית, שמוציא לאור אלבומים בעיקר של אמנים מקומיים, הדפיס מהדורה מצומצמת של האלבום "Unseen Music Unheard Words" שהוציא עם מרטין קנדי לפני עשר שנים, וגרסת הוויניל תושק בהופעה.

כרטיסים למופע, במחירים בין 160-180 שקלים, ניתן לרכוש כאן. מחיר לכרטיס במכירה מוקדמת פלוס תקליט - 260 שקלים.

עוד באותו נושא

תמיד יש סיכוי להינצל: באלבום החדש של הנשיונל האור מצליח שוב לחדור פנימה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully