וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הרגאטון אוזונה ("Taki Taki") יופיע לראשונה בישראל

22.5.2019 / 7:21

אחרי ששיגע את העולם עם הלהיט Taki Taki, מגיע כוכב הרגאטון והטראפ הלטיני אוזונה לראשונה לישראל. הוא יופיע בלייב פארק בראשון לציון ב-24 ביולי. כמה יעלו הכרטיסים?

אחרי ששיגע את העולם עם הלהיט של השנה Taki Taki בצוותא עם די-ג'יי סנייק, מגיע כוכב הרגאטון והטראפ הלטיני הפורטוריקני אוזונה (Ozuna) לראשונה לישראל ויופיע ב-24 ביולי בלייב פארק ראשון לציון. מחירי הכרטיסים ינועו בין 285 שקלים (דשא) ל-545 שקלים (גולדן רינג). על הבאתו לישראל אמונים ארקנסטון פרודקשנס ולייב ניישן ישראל (קבוצת בלוסטון - שי מור יוסף וגיא בסר).

אלבומו הראשון "ODISEA" יצא ב-2017. האלבום שהה יותר מ-30 שבועות במקום הראשון במצעד האלבומים הלטיניים בבילבורד וזיכה אותו בפרס האלבום הלטיני של 2018. האלבום היה גם מועמד לפרס הגראמי 2018 בקטגוריית "האלבום האורבני הטוב של השנה". הוא שיתף פעולה בין השאר עם ג'יי באלווין, קארדי בי, דדי יאנקי, סלינה גומז, לואיס פונזי ועוד.

השיר Taki Taki הוא שיתוף פעולה של DJ Snake עם אוזונה (שמבצע וגם היה שותף בכתיבת השיר), סלינה גומז וקארדי בי. השיר יצא באוקטובר 2018, הפך ללהיט ענק ואחד הגדולים של 2018. בין המדינות שבהן הגיע השיר למקום הראשון: ישראל, רומניה, ספרד, הונג קונג, יוון, הרפוליקה הדומינקנית, גואטמלה, בוליביה, פרו, ארגנטינה, קולומביה, פנמה ועוד. הקליפ לשיר עומד כיום על 1.3 מיליארד צפיות ביוטיוב.

  • עוד באותו נושא:
  • לטיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully