וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרקדנית של מדונה: "עוכבתי בנתב"ג משום שהופעתי עם דגל פלסטין"

21.5.2019 / 13:49

הרקדנית, מונה ברנסטן, שהופיעה בגמר האירוויזיון עם מלכת הפופ כשהיא נושאת על גבה דגל פלסטין, טוענת כי עוכבה במשך שעה וחצי בשדה התעופה: "נדרשתי לספר את כל סיפור חיי, שאלו אותי למה נסעתי למדינות ערב, שאלו הכול". רשות שדות התעופה מכחישה

דגל פלסטין בהופעה של מדונה/צילום: כאן 11

רקדנית של מדונה, שהציגה על גבה את דגל פלסטין במהלך הופעתה של מדונה בגמר האירוויזיון במוצאי שבת, טוענת כי עוכבה בשדה התעופה ביציאה מישראל לצורך תחקיר ביטחוני במשך שעה וחצי. הרקדנית, מונה ברנסטן, כתבה בפוסט באינסטגרם: "תודה לך מדונה שהכללת אותי במסגרת ההצהרה שלך ושנתת לי לשאת את דגל פלסטין מול מאות מיליוני הצופים. למרבה הצער, הדיכוי בגדה המערבית הוא ממשי. השעות לאחר ההופעה באירוויזיון היו אינטנסיביות, אך לעולם לא האמנתי שיעכבו אותי כפי שעיכבו".

לדבריה, היא הוחזקה במשך שעה וחצי בשדה התעופה. "נדרשתי על ידי המאבטחים לספר את כל סיפור חיי, שאלו אותי למה נסעתי למדינות ערב בעבר, שאלו על ענייני דת, על המשפחה שלי, על לוחות הזמנים שלי בישראל. נאלצתי להסביר בפרוטרוט מה עשיתי ולאן הלכתי בדיוק בירושלים לפני שלוש שנים. ביקשו לדעת הכול (!) בדרכי החוצה מישראל. אני לא יכולה אפילו לדמיין את המעקב והדיכוי שעוברים הפלסטינים על בסיסי יומיומי. תודה לך, מדונה, שניצלת את הבמה הזו כדי להעביר מסר".

מרשות שדות התעופה נמסר בתגובה: "למעלה מ-1,200 אורחים רשמיים ושאינם רשמיים של האירוויזיון נכנסו את ישראל ויצאו ממנה כשהם עוברים בידוק ביטחוני מהיר שיועד עבור תיירי ואורחי האירוויזיון ללא המתנה בדרכם לטיסתם חזרה בבטחה לארצם".

רקדנית עם דגל פלסטין על גבה מחבקת רקדן עם דגל ישראל על גבו בהופעת מדונה באירוויזיון בתל אביב 2019. אורית פניני, באדיבות כאן תאגיד השידור,
הרקדנים עם דגלי פלסטין וישראל בהופעתה של מדונה באירוויזיון/אורית פניני, באדיבות כאן תאגיד השידור

מדונה ביצעה בהופעתה בגמר האירוויזיון שני שירים. הראשון היה להיטה הענק "Like a prayer", כפי שפורסם ראשון בוואלה! תרבות, במלאת שלושים שנה לשיר. השיר השני היה "Future", בו השתתף הראפר קוואבו, מתוך אלבומה החדש וה-14, שייצא בחודש הבא. הופעתה עוררה סערה ברחבי העולם משתי סיבות: בגלל זיופיה שהובילו לעקיצות רבות ברחבי הרשת, ובגלל שלקראת סוף הופעתה נראו שני רקדנים - רקדנית לבושה לבן שעל גבה הופיע דגל פלסטין, ורקדן לבוש שחור שעליו גבו הופיע דגל ישראל, והם נראים חבוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully