וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישי כהן, גרוניך, רכטר ואלברשטיין: כל מה שצפוי בפסטיבל הג'אז באילת

22.5.2019 / 7:32

פסטיבל הג'אז באילת חוזר וגם השנה הוא יביא לעיר הדרומית ניחוחות ישראליים ובינלאומיים מכל קצוות הז'אנר. בין השאר יופיעו בו אבישי כהן שיארח את שם טוב לוי ואבי לייבוביץ', זוכת פרס הגראמי הלטיני BUIKA, ועוד ועוד. לכל הפרטים

פסטיבל הג'אז באילת, פסטיבל שהפך למסורת של ממש, יתקיים גם השנה בנמל אילת, וכמו ב-30 השנים שקדמו לו, גם השנה הוא יסחוף אליו שורה ארוכה של אמנים ישראליים ובינלאומיים מכל קצוות הז'אנר, ביניהם הפקות מקור מיוחדות לפסטיבל, שילובים יוצאי דופן של מוזיקאים מהארץ ומחו"ל, כיתות אמן ובמת ג'אם-סשן.

בין האמנים שצפויים להופיע: הבסיסט והמוזיקאי הבינלאומי אבישי כהן יארח את שם טוב לוי ואבי לייבוביץ'; זוכת פרס הגראמי הלטיני BUIKA; "לא סטנדרטיים" יארחו את אלון אולארצ'יק, שלמה גרוניך, שלומי שבן, יוני רכטר ורונה קינן; טריו ארי הוניג יגיע זו הפעם השנייה לישראל; החצוצרן Marquis Hill; המוזיקאי דוני מק'קסלין; רון קרטר, אל פוסטר ואלי דג'יברי יקיימו מופע משותף; שלומי שבן וחוה אלברשטיין יקיימו את הופעתם המשותפת, ועוד ועוד.

הפסטיבל יתקיים בין 25 ל-27 באוגוסט. במהלך ימי הפסטיבל יתקיימו על במת הג'אם סשן המסורתית מפגשים מוזיקליים ספונטניים וחד פעמיים בין אמני הפסטיבל לבין הכוכבים הצעירים של הג'אז הישראלי. במת הג'אם סשן תפעל עד השעות הקטנות של הלילה ותהיה פתוחה לאורחי הפסטיבל ולקהל הרחב.

שלומי שבן רמי פורטיס פסטיבל הפסנתר 2018. מגד גוזני
בטח שיהיה. שבן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully