וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשפלס הפכה לפסיכולוגית של נועה קירל: צפו בשיר החדש שלה

14.7.2019 / 10:00

"ויש לי הרגשה שאנחנו לא שונות", שרה קרן פלס בסינגל החדש "מי אני". בקליפ לשיר מתארחת נועה קירל כשחקנית. היא יושבת על ספת הפסיכולוגית מול פלס, מחליפה דמויות ועושה ליפ-סינק לשיר של פלס. צפו

קרן פלס בקליפ לשירה "מי אני" בו משחקת נועה קירל/מילים, לחן ושירה: קרן פלס; עיבוד והפקה מוזיקלית: ג׳וני גולדשטיין; צילום סטילס: זיו קורן; שחקנית ראשית בקליפ: נועה קירל; קונספט ובימוי: עידו קגן

"איך את לבושה ואיך אין לך בושה / ויש לי הרגשה שאנחנו לא שונות / זאת השיטה / אותי ואותה חינכו להישאר קטנות", שרה קרן פלס בשירה החדש "מי אני" שגם כתבה והלחינה. בקליפ היצירתי לשיר יושבת נועה קירל על ספת הפסיכולוגית מול פלס. הקול בשיר הוא קולה של פלס, אבל הליפ-סינק בקליפ הוא של קירל, המופיעה בו כשחקנית בלבד. קירל מחליפה דמויות, בהתאם לשאלה החוזרת " מי אני מי אני מי אני?". השיר עוסק גם בפער שבין הילדה לבין האישה, בין הציפיות של אחרים ממך לציפיות שלך מעצמך ובין החלום לבין המציאות.

זהו סינגל שלישי מתוך הפרויקט החדש של פלס, אחרי הצלחת הדואטים "שקופים" ו"מעבר לנהר", והפעם היא שרה סולו - הגם שמשחקת לצדה קירל מבלי שכוכבת הפופ תשיר. את השיר עיבד והפיק מוזיקלית ג'וני גולדשטיין, ואת הקליפ ביים עידו קגן.

קרן פלס בעת צילומי הקליפ לשירה "מי אני" בו משחקת נועה קירל. זיו קורן,
קרן פלס בעת צילומי הקליפ לשירה "מי אני" בו משחקת נועה קירל/זיו קורן

בריאיון לוואלה! תרבות, שהתקיים בחודש שעבר, אמרה פלס: "כל החיים היה לי מפתח לכל שער בגלל שקנו לי פסנתר בגיל שש. לא חשוב איפה הייתי, יכולתי לנגן ולכתוב שיר, ולברוח מהמציאות. זאת אולי המתנה הכי גדולה שקיבלתי מההורים שלי. ונתתי את המתנה הזאת לבן שלי, שנדבק בחיידק המוזיקה. אז זה לא משנה איפה אתה נמצא, לא משנה אם החברים בכיתה הציקו לך, יש לך מדרגות לגן עדן עלי אדמות. הדבר הזה ממשיך גם היום. אני לעולם לא ארגיש שיש לי חומות כל עוד יש לי פסנתר, דף ועט. מוזיקה".

צפו למעלה בקליפ החדש.

עוד באותו נושא

נועה קולר: "החלום שלי - להתחלף עם נועה קירל. שהיא תהיה עם בעלי ואני עם מרגי"

לכתבה המלאה
seperator

ההופעות הבאות של קרן פלס:

9 באוגוסט - אמפי שוני (אורחת מארינה מקסימיליאן)

16 באוגוסט - בית גבריאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully