וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעייתו של ערן צור הלכה לעולמה בגיל 52

16.8.2019 / 17:39

אביטל צור, רעייתו של המוזיקאי, תובא למנוחות ביום ראשון בשעה 18:00 בערב. השניים נישאו בשנת 2001, שנה לאחר שהכירו, והם הביאו לעולם שני בנים, ליאם וטומי

אביטל צור, רעייתו של המוזיקאי ערן צור, הלכה אתמול לעולמה - והיא בת 52 בלבד. צור סיפר היום (שישי) בעמוד הפייסבוק שלו על מותה של רעייתו ועדכן כי הלוויתה תתקיים ביום ראשון בשעה 18:00 בבית העלמין מנוחת עולם בנתניה.

אביטל צור הייתה מנהלת חשבונות בחברת הייטק. ערן ואביטל הכירו בשנת 2000, לאחר שאחותה, הצלמת שרון דרעי, צילמה אותו לעטיפת האלבום "תכלית בתחתית". הם התחתנו בשנת 2001 והביאו לעולם שני בנים: ליאם וטומי.

בריאיון לרועי בהריר-פרל מ-2013, דיבר על רעייתו ועל ההחלטה להינשא בגיל מאוחר יחסית: "אביטל היתה הבחורה הראשונה שהכרתי שהיתה בגיל שלי, בגובה שלי ובמקום שלי בחיים. לא הרגשתי שיש בינינו פער של גיל, ניסיון, ידע ויכולת. הרגשתי שהיא שווה לי. באותו זמן, בגיל 35, הגעתי להחלטה שאני רוצה לנקות את החיים שלי מכל מיני רומנים ודברים לא רצויים. אמרתי לעצמי שאני מוכן לעשות ילדים - והכל נבע מכך שהרגשתי שהיא נכונה לי, שהיא האישה שלי, שאני אוהב אותה ורוצה אותה".

בריאיון משנת 2016 ל"ישראל היום" הוסיף: "מהרגע שבו הקמנו את המשפחה ונולדו הילדים - אין ספקות. זה הכי חשוב. כשאמן רוצה להתפרע ביצירה שלו, הוא צריך שהחיים שלו יהיו יציבים. בבית ובחיים הזוגיים אני נאמן, אני יציב, אבא טוב - ככה אני מקווה לחשוב. אבל באמנות אני נפש חופשייה לגמרי, שמותר לה לכתוב על הכל".

ערן צור. ניר פקין
ערן ואביטל צור/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • ערן צור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully