וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תוכנית הבוקר", הסדרה החדשה של ג'ניפר אניסטון, ריס ווית'רספון וסטיב קארל, יקרה יותר מ"משחקי הכס"

20.8.2019 / 12:09

אתמול (שני) שחררה אפל TV פלוס טריילר ראשון של הסדרה "The Morning Show", דרמה בכיכובם של ג'ניפר אניסטון, ריס ווית'רספון וסטיב קארל, ובתוך כך חושף Financial Times שהפקת הסדרה עלתה מאות מיליוני דולרים בשל שכרם הגבוה של הכוכבים

טריילר הסדרה "תוכנית הבוקר" של אפל TV פלוס, בכיכובם של ג'ניפר אניסטון, ריס וויתרספון וסטיב קארל/אפל TV פלוס

בחודש מרץ האחרון חשפה חברת אפל את מרכולתה הטלוויזיונית, שתעלה בהדרגה לשירות הטלוויזיה החדש שלה, אפל TV פלוס, שהשקתו הרשמית צפויה לקרות בחודשיים הקרובים. מבין הסדרות הללו, גולת הכותרת היא "תוכנית הבוקר" ("The Morning Show"). אפל התמודדה לפני כשנה וחצי במלחמת מכרזים מתישה על הסדרה מול HBO ונטפליקס, וזכתה בסופו של דבר בזכויות השידור תמורת התחייבות מראש לשתי עונות בנות 10 פרקים. הסיבה לבלאגן: ג'ניפר אניסטון (בקאמבק טלוויזיוני ראשון מאז "חברים") וריס ווית'רספון, שמתאחדות שוב על המסך הקטן לאחר שהאחרונה גילמה את אחותה של רייצ'ל - ומלבדן מככב גם סטיב קארל, שחוזר גם הוא לראשונה לתפקיד טלוויזיוני קבוע מאז "המשרד".

מדובר בקומדיה העוסקת במתרחש מאחורי הקלעים של הפקת תוכנית בוקר טלוויזיונית, על בסיס ספר בשם "Top of the Morning: Inside the Cutthroat World of Morning TV". מימי לדר ("המין החזק") מביימת את רוב פרקי הסדרה, בה מככבים גם בילי קרודאפ ("כמעט מפורסמים") בתור נשיא חטיבת החדשות, מארק דופלאס ("כולנו יחד"), נסטור קרבונל ("אבודים") ואיאן גומז ("פליסיטי", "קוגר טאון"). טריילר ראשון של הסדרה שוחרר אתמול (צפו בו למעלה).

ג'ניפר אניסטון, ריס וויתרספון, "חברים". צילום מסך
ג'ניפר אניסטון וריס ווית'רספון, מתוך "חברים"/צילום מסך

בתחילת הדרך הצהירה אפל כי הסכום שתוציא בשלב הראשון על תכני השירות החדש יעמוד על מיליארד דולר, אבל העיתון הבריטי Financial Times חושף כי בפועל הוציאה החברה עד כה 6 מיליארד דולר (לשם השוואה, תקציב התוכן של נטפליקס ב-2019 עומד על 15 מיליארד דולר). "תוכנית הבוקר" לבדה נושאת תג מחיר של מאות מיליוני דולר בשל המשכורות של כוכביה, מה שהופך אותה לסדרה היקרה ביותר בתולדות הטלוויזיה. אפילו יותר מ"משחקי הכס", שפרקי העונה האחרונה שלה עלו כ-15 מיליון דולר בממוצע כל אחד.

על פי הדיווח, אפל מתכננת להשיק את שירות הסטרימינג שלה לפני שדיסני תעשה זאת עם השירות שלה, דיסני פלוס, שהתאריך המיועד לו הוא 12 בנובמבר 2019. עם מלחמות הסטרימינג ההולכות ומחריפות, ובפרט מאחר שלאפל אין ספריית תכנים עמוקה של עשורים, החליטה החברה לשפוך עוד ועוד כסף על תכני השירות שלה. על פי Financial Times, אפל אינה משתמשת בכסף לטובת עוד ועוד תכנים שימלאו את השירות, אלא על מנת לשלם יותר ליוצרים וכוכבים כך שיבחרו בה לטובת הפרויקטים החדשים שלה. בין האישים שסדרות שלהם צפויות להגיע אל השירות נמנים גם סטיבן ספילברג, אופרה ווינפרי, ג'יי ג'יי אברמס וכריס אוונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully