וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי לוי היה בדרכו להופעה בשדרות - אך ביטל בגלל הרקטות

25.8.2019 / 22:16

הזמר נאלץ לבטל את הופעתו בעיר לאור שיגור הרקטות מרצועת עזה. "תושבי הדרום. אתם הגיבורים האמיתיים. אבוא בהזדמנות הראשונה לשמח אתכם". גם עדן חסון שהיה אמור לעלות להופיע בפסטיבל "לייב שדרות" נאלץ לבטל בגלל השיגורים: "הלב שלי גמור"

איתי לוי

הזמר איתי לוי נאלץ לבטל את הופעתו בפסטיבל "לייב שדרות" לאור שיגור הרקטות לעבר העיר. בהודעה שפרסם מסר לוי: "בדרכי להופעה בשדרות בה ציפיתי לראות ולשמח את הקהל המדהים שלי שהגיע מכל הסביבה, עודכנתי שההופעה לא תתקיים הערב בשל המצב הביטחוני. הצטערתי מאוד לשמוע אך נאלצתי להישמע להוראות ולבטל את ההופעה. בימים קשים אלו, אני מחזק את ידיכם, תושבי הדרום. אתם הגיבורים האמיתיים. אבוא בהזדמנות הראשונה לשמח אתכם. אוהב וחושב עליכם המון". טרם נמסר מועד חדש להופעתו של הזמר.

גם הזמר עדן חסון, שעמד לעלות על הבמה במסגרת הפסטיבל, הופתע למשמע "צבע אדום" ונאלץ לבטל את הופעתו. "תושבי שדרות, פעם ראשונה שחוויתי אתכם את החוויה הנוראית הזאת", כתב באינסטגרם. "שניה לפני שאני עולה על הבמה, כולכם בריגוש ובשמחה מחכים להופעה וכבר צועקים בשמי, פתאום צבע אדום. לא הבנתי מה קורה. חשבתי שאלו זיקוקים. המאבטח שלי חוטף אותי לממ"ד, ילדים צועקים, מחפשים את אחים שלהם, אמא בוכה מחפשת את הבן שלה, הלב שלי גמור. פעם ראשונה שבכיתי מעצב ביום ההולדת. אני מבטיח לכם שאגיע אליכם להופיע שוב מתי שאוכל

שלוש רקטות נורו כאמור הערב (ראשון) לעבר שטח ישראל מרצועת עזה. בעקבות השיגורים, הופעלה התרעת צבע אדום בשדרות ובמועצה האזורית שער הנגב ביישוב איבים, בקיבוצים אור הנר, ניר עם, גבים ובמכללת ספיר. מדובר צה"ל נמסר כי "בהמשך לדיווח על אזעקות צבע אדום לפני מספר דקות, זוהו שלושה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. לוחמי כיפת ברזל יירטו שני שיגורים". בנוסף דווח על נפילת רקטה בשטח פתוח סמוך לכביש 34, ובמקום התלקחה שריפה. כוחות כיבוי פועלים במקום.

בעת השמעת התרעת צבע אדום התרחש בשדרות פסטיבל "לייב שדרות" והמשתתפים נמלטו מהמקום בבהלה ובצעקות. הפסטיבל הסתיים מוקדם מהצפוי. מעיריית שדרות נמסר כי אין נפילות בעיר ולא ידוע על נפגעים בגוף. "המשטרה והעירייה בראשותו של אלון דוידי דואגים לפינוי מסודר של האנשים ממגרש הכדורגל", נמסר. באירוע טופלו 16 נפגעי חרדה, שניים מתוכם פונו לטיפול רפואי. ממד"א נמסר כי אישה בת 30 נפצעה קל בעת שנפלה בדרך למרחב המוגן. כמו כן, צוותי חוסן ועו"סים הגיעו למקום והעניקו סיוע לתושבים. ראש העיר הורה לפתוח את מרכז החוסן ולקבל פניות של תושבים המרגישים לחץ ריגשי.

איתי לוי. צילום מסך
נאלץ לבטל. איתי לוי/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • איתי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully