וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם אני כותב שיר על בגידה, זה לאו דווקא אומר שבגדתי"

15.9.2019 / 16:36

כוכב הפופ מרגי הוציא היום את "מה יהיה", מיני אלבום חדש שכולל שישה שירים שאת חלקם אף כתב. בריאיון לוואלה! תרבות הוא מסביר למה הוא לא מתחבר להוצאת סינגלים ("היתה לי הרבה מוזיקה שהרגשתי מחובר אליה, ורציתי להוציא את כולה") ומדבר על העבודה עם זוגתו נועה קירל

ריאיון עם מרגי לכבוד ה-EP החדש שלו/צילום: אבי כהן עריכה: אביב ארגז

"מה יהיה" הוא שמו של EP (מיני אלבום) דיגיטלי חדש, שהוציא היום כוכב הפופ מרגי. האלבום כולל 6 שירים, מתוכם 4 חדשים לגמרי ו-2 שיצאו בשבועיים האחרונים, "הכל שקוף" ו"אסור". מרגי היה שותף בכתיבה ובהפקה לצד ג'וני גולדשטיין שהפיק מוסיקלית, ובחלק מהשירים הצטרפו טליסמאן, רון ביטון ושי פינטו. באופן מפתיע, שיריו "תני לי רגע", "הזוג הזה" ו"אני לא אני" לא יופיעו באלבום.

מה הניע אותך להוציא EP (מיני אלבום) דיגיטלי, בעידן שבו כוכבי נוער אחרים לא ממהרים להוציא אלבומים?

"מה שמעניין אותי זה להגיע לכמה שיותר אנשים שישמעו את המוזיקה שלי. אני חושב שבעולם הזה כדי להגיע לכמה שיותר אנשים צריך כמה שיותר תוכן. הבנתי שאני פחות מתחבר להוצאת סינגל כל כמה חודשים. העובדה שזה סוג של נוסחה, ואני פחות אוהב לחשוב בנוסחאות. אני אוהב לחשוב איך נכון להוציא את המוזיקה מבחינת כמות. היתה לי הרבה מוזיקה שהרגשתי מאוד מחובר אליה, ורציתי להוציא את כולה"

אחרי הקאמבקים של הסדרה "בוורלי הילס 90210" ושל להקת הספייס גירלז - הניינטיז חוזרים גם דרך השפעות פופ מאותו תקופה באלבום שלך.

"לגמרי הניינטיז חוזרים. אני וג'וני (גולדשטיין, המפיק המוזיקלי שעבד איתו על האלבום - ש"ב) בהבדל של כמעט חצי דור, וזה אומר שגם ההשפעות שלו מהניינטיז וגם ההשפעות שלי שהם יותר משנות האלפיים, התחברו ביחד ונוצר עולם נורא מעניין".

מרגי. עידו ברזני,
"כל השירים שעשיתי הם הכי בוגרים בעולם". מרגי/עידו ברזני

באלבום החדש יש שירים על קשיים בזוגיות. יש שיר על פרידה, שיר על ריבים ואת הסינגל "אסור" שעוסק בבגידה. איך אתה מתחבר לנושאים האלה?

"אני לאו דווקא מתחבר לנושאים האלה דרך סיפורים אישיים. אני כותב על מצבים היפותטיים, לאו דווקא על משהו אישי שעברתי. אני עובר דימיון מודרך כשאני כותב שיר, אני מתחבר לסיטואציה. אם אני כותב שיר על בגידה, זה לאו דווקא אומר שבגדתי".

יש לדעתי משהו אמיץ באלבום, כי אתה לא הולך במסלול הבטוח של כוכב נוער ולא חושש לקחת סיכון. זאת סנונית ראשונה בדרך לחיזוק אחיזתך בעתיד בעולם המבוגרים?

"אני חושב שבגלל זה ה-EP נקרא 'מה יהיה', זה מהלך אמיץ ואני לא יודע מה יהיה. אני לא חושב 'עכשיו אני עושה מוזיקה למבוגרים'. יש דעה כזאת שאם מרגישים ששיר הוא פחות להיטי, הוא נחשב ליותר בוגר, אבל אני לאו דווקא מסכים עם זה. אני חושב שכל השירים שעשיתי הם הכי בוגרים בעולם, והם היו להיטים. עכשיו זה הרבה יותר סיפורי, כי זה אלבום, ואני מאוד אוהב את זה".

אמך מיטל טרבלסי מעורבת ביצירה שלך?

"ההורים שלי הכי מעורבים שיש, כמו המנהלים שלי, הרקדנים שאיתי על הבמה וכל האנשים שאני חווה איתם את החיים שלי. גם אם הם לא עושים איתי את המוזיקה באולפן, הם משפיעים עליי בחיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פסטיגל 2019. ראובן קסטרו
זמן לעבוד יחד. בת הזוג נועה קירל/ראובן קסטרו

ראיינו את בת זוגתך, נועה קירל, שניכם חוזרים השנה להופיע בפסטיגל. נועה אמרה לנו "אין לנו הרבה זמן להיות ביחד. הפסטיגל סידרו לנו זמן ביחד, זמן איכות". בגלל זה נתקעתם באוויר שנה שעברה בפסטיגל, להאריך את הזמן איכות ביחד?

"לגמרי. שנינו עובדים הרבה. ואכן פסטיגל נותן לנו זמן לעבוד ביחד. כיף לעבוד ביחד".

מה אפשר לגלות על סדרת הילדים החדשה של טדי, בה תככב, שכותבים אורי גרוס ויואב צפיר?

"אי אפשר לגלות עליה הרבה. הסקרנות לא הרגה אף אחד. מה שבטוח שיהיה מדהים. אני מתרגש לקראת זה. זה גם צעד מגניב בקריירה שלי".

למי תצביע בבחירות? מי לדעתך ייבחר?

"אני פחות אוהב לדבר על פוליטיקה. אם יש משהו שאני לא אתעסק בו אף פעם זה פוליטיקה. אבל ברור שאני אצביע"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully