וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאי מעריב צייץ על "עונש מוות" לנתניהו, ערד ניר סימן לייק - והתנצל

21.9.2019 / 21:10

סערה בעקבות ציוץ של עיתונאי מעריב רון מיברג, שהתפרש כקריאה למתן עונש מוות לראש הממשלה, ולייק שעשה ערד ניר לציוץ, עליו התנצל. לדברי מיברג היתה זאת רק "בדיחה". רה"מ נתניהו: "ההסתה בשמאל חוצה כל קו אדום". מעריב התנער מדברי מיברג

אולפן שישי אמנון אברמוביץ' רוני דניאל ערד ניר. החדשות, צילום מסך
חזר בו והתנצל. ערד ניר/צילום מסך, החדשות

סערה בעקבות ציוץ של עיתונאי "מעריב" רון מיברג בחשבון הטוויטר הפרטי שלו. בהתייחס לרעיון מתן חנינה לראש הממשלה נתניהו מהאשמות הפליליות כתב מיברג: "החנינה היא דיבור ויוזמה מטופשים. הדיון צריך להיות בהחזרתו החד פעמית של עונש המוות". לאחר התגובות הסוערות ברשת, ובראשן תגובות מצד ראש הממשלה נתניהו ובנו יאיר, מחק מיברג את הציוץ שלו וכתב: "מחקתי את הציוץ על עונש מוות כדוגמה אבסורדית לדיונים על חנינה לעתיד נתניהו. בדיחה זקוקה שיצחקו ממנה ולא יביעו זעזוע".

מה שהגביר את הסערה הוא לייק שעשה עיתונאי ומגיש חדשות 12 ערד ניר לציוץ של מיברג, שאותו מחק בהמשך. בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, הגיב לניר: "היי ערד ניר, איזה ליברלי נאור גילינו שאתה. אל תדאגו אבל! לא מעריב ולא ערוץ 12 אפילו ינזפו בהם. אין פה שום הסתה, רק 'חופש ביטוי' ו'הומור'". ניר הגיב לו: "לא ראיתי את הדברים כפי שאתה מבין אותם. התייחסתי אליהם כאל הצגה אבסורדית של נרטיבים שונים. מכיוון שבשום שלב לא התכוונתי למה שיוחס לי, משכתי את הלייק ואני מתנצל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עבר את הגבול? רון מיברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך, הגיב גם ראש הממשלה נתניהו עצמו וכתב בטוויטר שלו: "עיתונאי ממעריב מציע להטיל עליי עונש מוות. ערד ניר מערוץ 12 תומך. ההסתה בשמאל חוצה כל קו אדום".

בעקבות הדברים, עיתון מעריב מסר בעמוד הטוויטר שלו: "מעריב מתנער מהציוץ של רון מיברג ומוקיע אותו. גם אם מדובר בבדיחה, כפי שמיברג טען לאחר שמחק אותו, מדובר בחציית קו אדום ובשיח לא לגיטימי בעליל ומוטב היה אילו הדברים לא היו רואים אור כלל. גם אם הדבר נכתב בחשבונו הפרטי של מיברג וללא כל קשר לעיתון, מעריב מוצא לנכון להתנצל בפני ראש הממשלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ציוץ בטוויטר של בנימין נתניהו בו הוא מתייחס לדברים של רון מיברג עליו. צילום מסך
ציוץ בטוויטר של בנימין נתניהו בו הוא מתייחס לדברים של רון מיברג עליו/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully