וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה יהיה אחד הסרטים הישראלים המצחיקים בכל הזמנים": "שנות ה-80" מגיע לקולנוע

22.9.2019 / 12:26

שלום ומני אסייג יהפכו את סדרת הפולחן שלהם לסרט - אך כיוון שלא פנו לקרנות הקולנוע, היתכנותו תלויה בהצלחתם לגייס מימון מן המעריצים והמעריצות. אם הכל יילך כשורה, הגרסה הקולנועית של "שנות ה-80" תגיע לאקרנים כבר בקיץ הקרוב, והציפיות גבוהות

שנות ה-80. אוהד רומנו,
מתוך "שנות ה-80"/אוהד רומנו

אחרי שהפכה לסדרת פולחן ולמלכת הרייטינג, "שנות השמונים" מגיעה למסך הגדול - אם הקהל ירצה בכך.

יוצרי הסדרה, מני ושלום אסייג, הודיעו הבוקר (ראשון) על הכוונה להרים הפקה קולנועית שתתבסס על "שנות השמונים". אין בכוונתם לפנות לשם כך לקרנות או לחברות הפצה מובילות, ולכן הקימו אתר לגיוס מימון המונים. מעריצים ומעריצות יוכלו לקנות מראש כרטיס לצפייה בסרט תמורת 45 שקל, או להשקיע סכומים גבוהים יותר ולקבל כרטיס לפרמיירה חגיגית באמפי-פארק וכיוצא בכך.

"החלטנו שאנחנו רוצים להפיק את הסרט באופן עצמאי, ללא צנזורים או סרוסים", נכתב באתר. "המטרה היא ליצור את אחד הסרטים הישראלים המצחיקים בכל הזמנים".

היוצרים רואים בסרט גם פרויקט חברתי. לכן, הם מתכוונים לשתף פעולה עם "החברה למתנ"סים" ולהקרינו גם בערים פריפריאליות בהן אין אולמות קולנוע מסחריים. כמו כן, עשרה אחוזים מהרווחים העתידיים ייתרמו לעמותת "להושיט יד" התומכת בילדים חולי סרטן וסיסטיק פיברוזיס.

במידה והפרויקט ייצא לפועל, ישתתפו בו כל הכוכבים והכוכבות של הסדרה, והתקווה היא שיגיע לאקרנים כבר בקיץ הבא, כלומר בחמסין 2020. יש לציין כי מדובר במקרה ייחודי ביותר בתולדות הקולנוע הישראלי: בניגוד להוליווד, כאן כמעט ולא היו תוכניות או סדרות טלוויזיה שהפכו לסרטים. יוצא דופן הוא "זוהי סדום" של "ארץ נהדרת", אם כי גם אז העלילה היתה מקורית ולא המשך ישיר למה שהכרנו מן המסך הקטן. בזמנו, זה נגמר בשובר קופות היסטרי, ולפי ההערכות, ל"שנות ה-80: הסרט" יש סיכוי לשחזר את ההצלחה.

  • עוד באותו נושא:
  • שנות ה-80

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully